کارخانه تولید سود پرک در کرمانشاه

سود پرک یک ماده شیمیایی است که با نام سود سوزآور هم در صنعت شناخته می‌شود. این ماده دارای فرمول شیمیایی NaOH می‌باشد و به عنوان یک تمیز کننده و شوینده در اکثر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت تولید سود پرک کرمانشاه یکی از برترین برندهای تولید کننده این محصول در کشور به حساب می‌آید و با تولید محصولاتی باکیفیت توانسته علاوه بر تامین نیازهای داخلی، در زمینه صادرات این ماده صنعتی پرکاربرد هم قدم‌های موثری بردارد. 

کارخانه تولید سود پرک در کرمانشاه

مواد شیمیایی سود پرک چیست؟

مواد شیمیایی سود پرک چیست؟ سود پرک را با نام سود پرک کاستیک هم می‌شناسند. همانطور که ذکر شد این ماده همان هیدروکسید سدیم است. از نظر شکل و شمایل ظاهری؛ این دسته از سودها از ورقه‌های نازک سفید رنگ تشکیل می‌شوند و قابلیت حل شدن در آب به میزان بسیار بالایی را دارند. همچنین اگر این ماده در معرض پوست بدن انسان قرار بگیرد شروع به خوردن یا به اصطلاح سوزاندن پوست می‌کند و لذا همین موضوع دلیلی برای نام گذاری آن به نام سود سوزآور است. 

در مورد فرآیند تولید سود کاستیک پرک باید بگوییم که این ماده صنعتی از سود مایع کاستیک تولید می‌شود و با استفاده از تجهیزات و وسایل پیشرفته، آب موجود در سود مایع را تا حد قابل توجهی تبخیر می‌کنند و در نتیجه سود جامد به دست می‌آید. 

از نظر چگالی هم این ماده چگالی به نسبت پایینی دارد و گرانروی آن چیزی در حدود ۲.۱ است. همچنین دمای ذوب آن نزدی به چهارصد درجه سانتی گراد می‌باشد. 

از جمله مهمترین کاربردهای سود پرک جامد کاستیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهمترین کاربردهای این دسته از مواد شیمیایی، استفاده در صنعت کاغذ سازی به عنوان سفید کننده و شفافیت بخش به کاغذ می‌باشد. 
  • در پتروشیمی هم از سود جامد کاستیک استفاده زیادی می‌شود. یکی از کاربردهای مهم این ماده در پتروشیمی، استفاده به عنوان زداینده سولفور در چاه‌های نفت است. 
  • در کنار این موارد این ماده به عنوان یک ماده پاک کننده و همچنین کف کننده در صنعت تولید انواع مواد شوینده از جمله شوینده‌های خانگی مثل شامپو، صابون، مایع دستشویی و … استفاده می‌شود.
  • همچنین سود پرک در صنایعی همچون تولید کاشی و سرامیک، لوله باز کن‌های خانگی و صنعتی، شست و شوی مخازن و ماشین آلات بزرگ و کوچک صنعتی که با مواد چرب سروکار دارند، داروسازی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

مرکز فروش سود پرک کاستیک کرمانشاه

مرکز فروش سود پرک کاستیک کرمانشاه فروش سود پرک کاستیک به صورت اینترنتی یک روش بسیار مرسوم در این روزها به حساب می‌آید زیرا کیفیت محصول در این روش کاملا تضمین شده است. 

این سایت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کننده انواع مواد شیمیایی از جمله سود پرک است و به سادگی می‌توانید این مواد را از همین طریق سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما