شرکت عرضه کاستیک سودا مایع

سود پرک که با نام های متعددی در بازار ها شناخته می شود، در میان شرکت ها با نام کاستیک سودا هم معرفی می گردد. این ماده در دو نوع جامد و مایع تولید می شود که هر کدام کاربرد های مختلف به خود را دارا می باشند. این شرکت عرضه کاستیک سودا مایع را در بازار ها به صورت عمده و در بسته بندی های مقاوم و بهداشتی انجام می دهد تا بتواند با حجم بالا نیاز مصرف کنندگان را در هر نقطه ای که هستند به خوبی تامین نماید.

شرکت عرضه کاستیک سودا مایع

همه چیز درباره کاستیک سودا

همه چیز درباره کاستیک سودا کاستیک سودا ها ماده ای هستند که با نام سود سوز آور هم شناخته می شوند و می توان از آنها در صنایع مختلفی برای تولید محصولات متنوعی استفاده کرد. این ماده بدون رنگ و بو می باشد و همان گونه که گفتیم به دو صورت جامد و مایع به دست می آید.

این محصول در اصل ماده ای شیمیایی می باشد که با کمک آن می توان حتی مواد شوینده جامد و مایع را هم تهیه کرد. نمونه های جامد و مایع هر کدام عملکردی مختص به خود دارند. نمونه جامد این ماده بدون بو اما سفید رنگ است و حالت قالبی دارد. این ماده در هر دو نوعی که باشد به خوبی در آب حل می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

از کاربرد های فراوان در این ماده می توان به شیرین کردن زیتون ها، تهیه انواع مواد شوینده مایع و جامد، تهیه خمیر کاغذ، صنایع پتروشیمی، صنایع اسیدی و بسیار موارد دیگر اشاره کرد.

چگونگی تهیه انواع کاستیک سودا مایع

چگونگی تهیه انواع کاستیک سودا مایع سدیم هیدروکسید خالص یکی از بهترین مواد مصرفی در دنیا می باشد که شرکت های متعددی از آن به عنوان ماده اصلی برای تولید محصولات خود بهره می برند. این ماده با نام های مختلفی شناخته می شود تا همگان با آن آشنایی کامل پیدا کنند.

برای اطلاع از چگونگی تهیه انواع کاستیک سودا مایع روش های مختلفی وجود دارد اما بهذزبن آنها مراجعه به سایت می باشد زیرا در آن می توان هم صفحه های آنلاین را مشاهده کرد و هم از کارشناسان و متخصصان موجود در آن کمک گرفت.

نحوه تولید این ماده طبق فرآیند الکترولیز می باشد به گونه ای که اسی های مورد نیاز را به میزان لازم با یکدیگر ترکیب می کنند تا این ماده به دست بیاید، مثلا آهک، کلسیم هیدروکسید و سدیم کربنات را با یکدیگر ترکیب می کنتد و طی واکنشی که آنها نشان می دهند ماده ای به نام سود پرک به دست می آید. کاستیک سودا ایرانی نیز یکبار با کیفیت ترین نمونه ها از این ماده می باشد که محبوبیت زیادی را در دنیا به دست آورده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما