نمایندگی فروش سدیم سوز اور خالص

سدیم سوز اور که با نام های سود کاستیک پرک یا هیدروکسید سدیم هم شناخته می شود یک ماده قوی و پرکاربرد محسوب می شود که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده مفید کارایی بالایی داشته و به راحتی در آب حل می‌شود.

نمایندگی فروش سدیم سوزآور خالص در نظر دارد بهترین و مرغوب ترین نوع سدیم را با نازل ترین و مناسب ترین قیمت مطابق با نیاز و سلیقه مصرف کنندگان و خریداران ارائه دهد.

نمایندگی فروش سدیم سوز اور خالص

مشخصات سدیم سوز آور خالص

مشخصات سدیم سوز آور خالص سود سوز آور همان تکه‌های جامد سود پرک می باشد که به صورت یک ترکیب قلیایی مورد استفاده قرار می گیرد این ماده با توجه به ترکیبات فوق العاده ای که دارد در صنایع مختلف کاغذ سازی، صنایع غذایی، صنایع بهداشتی، صنایع شیشه سازی، صنایع نساجی، فرآورده های نفتی و…. کاربرد چشمگیری دارد. این محصول یکی از مواد پرکاربرد و پر اهمیت در سراسر جهان شناخته شده که امروزه بیشتر صنایع و بیشتر افراد از این محصول استفاده های فراوانی می کنند.

سدیم سوزآور خالص و یا همان سود پرک اصل چه مشخصاتی دارد؟ همان طور که گفته شد این ماده یک ترکیب قلیایی داشته و به صورت جامد و مایع در دسترس می باشد رنگ این نوع سدیم سفید مات و یا شیری رنگ بوده و فاقد بو می باشد. سدیم سوزآور رطوبت را به راحتی جذب کرده و در آب و الکل به راحتی حل می شود و خاصیت خورندگی دارد. ماده اولیه برای تولید کاستیک سودا یا همان سدیم سوزآور نمک معمولی می باشد که توسط رسوبات زیرزمینی حاصل می شود.

مزایا خرید عمده سدیم سوز اور

مزایا خرید عمده سدیم سوز اور خرید سدیم سوزآور به صورت عمده در بسته بندی های متفاوت و متنوع و همچنین سالم مزایا و فواید زیادی به همراه دارد یکی از مزایای خرید عمده این محصول کیفیت و مرغوبیت بالای آن می باشد این محصول با بهترین و مرغوب ترین کیفیت به صورت عمده به مصرف کنندگان و خریداران عرضه می‌شود.

یکی دیگر از مزایای خرید عمده این محصول قیمت مناسب و به صرفه آن می‌باشد هنگامی که مصرف کننده به صورت عمده این محصول را خریداری می نماید علاوه بر کیفیت بالای آن از قیمت مناسب و به صرفه آن هم بهره مند می شود بنابراین مصرف کننده می تواند با خرید این محصول به صورت عمده هم از کیفیت بی نظیر آن بهره مند شود و هم محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و به صرفه دریافت و خریداری نماید.

مصرف کنندگان و خریداران می توانند انواع هیدروکسید سدیم بسته بندی را طبق نیاز خود در بهترین کیفیت و مرغوبیت همراه با قیمتی مناسب دریافت و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما