شرکت فروش سدیم کاستیک سودا اصل

سدیم کاستیک سودا یک ماده شیمیایی سفید رنگ می باشد که در صنایع شیمیایی کاربرد های مهمی دارد . این ماده مصارف مختلفی را براع صنایع مختلف دارد که در ادامه ی مطلب به بررسی آنها می گردازیم و در آخر یک توزیع کننده مهم این ماده پر استفاده را به شما معرفی می کنیم

شرکت فروش سدیم کاستیک سودا اصل

سدیم کاستیک چه مصارفی دارد؟

سدیم کاستیک چه مصارفی دارد؟ مواد شیمیایی مختلفی در صنایع گوناگون شیمیایی کاربرد دارند که یکی از آن ها سدیم کاستیک یا سود سوز آور می باشد . این ماده که به رنگ سفید و حالت جامد تولید و عرضه می شود کاربرد های بسیار مهم و فراوانی را در صنایع مختلف دارا می باشد . یکی از مهم ترین کاربرد هایی که این ماده در صنعت دارد استفاده در کارخانه های کاغذ سازی و صنایع سلولوزی می باشد . در این کارخانه ها برای تولید خمیر سلولوز و در نهایت تبدیل آن به کاغذ به کار برده می شود .

هم چنین در صنایع نفت و گاز پس از تولید مواد خاصی یک سری آلودگی هایی در آن ماده پیدا می شود که بریا از بین ردن آن آلودگی ها از کربنات کلسیم در مشهد خالص است یا سود سوز آور استفاده می شود . اما مهم ترین و معروف ترین کاربرد این ماده در صنایع صابون سازی و پاک کننده ها می باشد . در هنگام ساخت صابون و برای کنترل PH آن از ماده های مختلفی استفاده می شود که مهم ترین آنها همین ماده است. شرکت توزیع کننده ما این ماده مهم را در بسته بندی هاای خاص به صورتی که هیچ گونه نفوذ آبی نداشته باشد ارائه می دهد و شما می توانید کاستیک سودا اصل را در این بسته بندی ها برای استفاده های مختلف بدون ذره ای ناخالصی و هر گونه ورود مواد دیگر تهیه نمایید و در بهترین قیمت آن ها را دریافت کنید.

توزیع کنندگان بهترین انواع سدیم کاستیک سودا

توزیع کنندگان بهترین انواع سدیم کاستیک سودا اگر می خواهید انواع کربنات کلسیم اصفهان اصل را در بهترین کیفیت تهیه کنید که هم از نظر کیفی به آن مطمئن باشید و هم از نظر بسته بندی می توانید با مراجعه به سایت ما و بازدید از انواع مختلف آن محصول مورد نظر خود را تهیه کنید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

شرکت ما یکی از توزیع کنندگان با سابقه در این زمینه می باشد که محصولاتش را به صورت حرفه ای بسته بندی و به بازار عرضه می کند و شما می توانید به طور مستقیم و بدون دخالت داشتن هر گونه واسطه انواع مختلف این ماده را در بهترین کیفیت روز دنیا و پیشرفته ترین نوع بته موجود دریافت کنید و در صنایع مختلف از آن استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما