پخش کلسیم کلراید صنعتی جامبو یک تنی

ترکیب به دست آمده از واکنش بین اسید هیدرو کلریک و سنگ آهک کلسیم کلراید می باشد که تحت عنوان کلسیم دی کلراید نیز در بازار عرضه می‌شود. این محصول کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف به ویژه در صنایع غذایی دارد و کارخانجات در مقیاس صنعتی تولید می‌گردد.

پخش کلسیم کلراید جامبو یک تنی می تواند نیاز خریداران عمده این محصول را تامین کند. جهت اطلاع از نحوه خرید این محصول در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

پخش کلسیم کلراید صنعتی جامبو یک تنی

کارآیی کلسیم کلراید در تولید کنسروها

کارآیی کلسیم کلراید در تولید کنسروها

کلسیم کلراید مصارف بسیار گوناگونی در صنایع غذایی، کشاورزی و به عنوان ضد یخ دارد و به ویژه نقش آن به عنوان نگه دارنده غذا بسیار برجسته می باشد. این محصول در نوشیدنی های ورزشی و پنیر به مقدار زیادی وجود دارد زیرا به عنوان یک ماده غلیظ کننده و تثبیت کننده نقش ایفا می کند.

 تولید کنندگان ترشیجات و سبزیجات کنسروی به جای کلرید سدیم یا نمک از کلسیم کلراید استفاده می‌کنند و به این ترتیب میزان سدیم موجود در کنسروها را که برای سلامتی به ویژه فشارخون مضر می باشد کاهش می‌دهند.

کلسیم کلراید را در کنسرو گوجه فرنگی جهت بهبود کیفیت آن به مقدار قابل توجهی استفاده می کنند. گوجه فرنگی نیز با توجه به کاربرد زیاد آن در تهیه انواع سوپ و سس ها نیاز به یک ماده نگه دارنده دارد که در این مورد از کلسیم کلراید استفاده می‌شود.

در محصولات کنسروی حد مجاز استفاده از کلسیم کلراید 0.3% می باشد. حد مصرف این ترکیب در مواد غذایی مختلف به ویژه کنسروها حتماً باید رعایت شود زیرا مصرف مقادیر زیاد این ترکیب به ویژه در بلند مدت باعث ایجاد اختلالات گوارشی و درد معده می شود.

نقش دیگر کلسیم کلراید صنعتی در صنایع غذایی به عنوان عامل سفت کننده مواد غذایی مختلف می باشد مثلا نقش آن در تولید پنیر و ترشیجات از اهمیت زیادی برخوردار است. 

مرکز فروش کلسیم کلراید جامبو یک تنی

مرکز فروش کلسیم کلراید جامبو یک تنی کارخانجات مختلف تولید کننده انواع محصولات غذایی به ویژه  کنسرو ها برای ادامه فعالیت خود و تولید محصولات با کیفیت به طور مرتب به کلسیم کلراید نیاز دارند و به همین جهت خرید این محصول توسط آنها به صورت عمده می باشد.

مرکز فروش این محصول اقدام به عرضه آن با کیفیت و قیمت ارزان نموده است. جهت خرید این محصول می توانید با مرکز فروش کلسیم کلراید جامبو یک تنی تماس برقرار نموده و ضمن اطلاع از قیمت روز این فرآورده نسبت به سفارش آن اقدام کنید.

سفارشان مشتریان این محصول با رعایت شرایط حمل و نقل سالم و بهداشتی و در اسرع وقت در اختیار آنها قرار می گیرد تا از آن استفاده جهت اهداف خود نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما