نمایندگی فروش کلسیم کلراید ازمایشگاهی

کلسیم کلراید ازمایشگاهی یک ترکیب شیمیایی پر کاربرد است. نام های دیگر این ترکیب کلرور کلسیم و کلسیم کلرید می باشد. این ماده متشکل از کلسیم و کلر است و غالبا با دو مولکول آب همراه است.

نمایندگی فروش کلسیم کلراید آزمایشگاهی این محصول عالی و درجه یک را به صورت اینترنتی به فروش می‌ رساند و مشتریان سراسر کشور می توانند با خرید از این فروشگاه آنلاین، این محصول درجه یک را با یک تخفیف استثنایی خریداری نمایند.

نمایندگی فروش کلسیم کلراید ازمایشگاهی

آنالیز انواع کلسیم کلرید آزمایشگاهی

آنالیز انواع کلسیم کلرید آزمایشگاهی کلسیم کلراید ازمایشگاهی به شدت رطوب را جذب می کند و به عنوان نمگیر شناخته می شود و بنابراین این ماده باید در بسته بندی های ضد هوا و ضد رطوبت نگهداری شود.

شکل ظاهری این ترکیب کریستالی و سفید رنگ است. این نمک در آب محلول بوده لذا به عنوان منبعی مناسب که دارای کلسیم است, در واکنش های جانشینی مورد استفاده قرار می گیرد و به آسانی جایگزین کاتیون دیگری می شود.

ویژگی جالب این مولکول آزاد کردن گرما در حین حل شدن در آب می باشد که مربوط به بالا بودن آنتالپی حل شدن این ماده است. همچنین این ماده به دلیل خاصیت آبدوستی آب را جذب و نگهداری می کند. کلسیم کلرید بدون آب باید در شرایط بدون هوا نگهداری شود.

کاربرد های کلسیم کلراید صنعتی عبارت اند از:

  • کاربرد در حفاری چاه های نفت و پتروشیمی و…
  • در تهیه رنگدانه و صابون های فلزی استفاده می شود.
  • در صنایع خنک سازی و رطوبت گیر استفاده می شود.
  • در ساخت گلیسرول بکار می رود.

کابرد های کلسیم کلراید خوراکی عبارت اند از:

  • در ساخت انواع مواد غذایی بکار می رود.
  • در صنایع دارویی استفاده می شود.
  • در خوراک دام و طیور استفاده می شود.

مزایا خرید عمده کلسیم کلراید ازمایشگاهی

مزایا خرید عمده کلسیم کلراید ازمایشگاهی کلسیم کلراید گرانول محصولی عالی و فوق‌ العاده است که طی فرآیند های پیشرفته تولید شده و سپس به صورت اینترنتی و عمده از طریق این نمایندگی فروش کلسیم کلراید آزمایشگاهی به فروش می رسد.

مشتریان سراسر کشور می‌ توانند این کلسیم کلراید گرانول با کیفیت را به صورت غیر حضوری از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایند زیرا خرید عمده کلسیم کلراید آزمایشگاهی از این فروشگاه اینترنتی مزایای بسیاری دارد.

یکی از مزایای خرید این محصول درجه یک به صورت عمده از این فروشگاه قیمت مناسب تر این محصول می باشد. قیمت این کلسیم کلراید درجه یک در این فروشگاه اینترنتی بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها می باشد.

برای خرید این کلسیم کلراید با کیفیت فقط کافی است به صورت اینترنتی سفارش خود را در این صفحه ثبت نموده و سپس این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما