نمایندگی عرضه سود پرک درجه یک

سود پرک درجه یک برای صنایع مختلف و متنوع مزایای بسیار زیادی به همراه دارد، سود پرک یا هیدروکسید سدیم ماده چند کاره و تطبیق پذیری است که در فرآیندهای تولیدی مختلف کاربرد دارد.

البته ممکن است نام این ماده برای بسیاری ناآشنا باشد اما در کالاها و محصولات مورد استفاده روزمره هیدروکسید سدیم یا همان سود پرک نقش اساسی دارد.

نمایندگی عرضه سود پرک درجه یک

راهنمای خرید سود پرک

راهنمای خرید سود پرک برای خرید سود پرک کریستال باید تولیدکنندگان برتر این محصول که سابقه چند ساله در زمینه تولید این محصول به رنگ سفید، بدون بو و به صورت یک پرک یا پولک فعالیت دارند را پیدا کنید، این محصول تنوع بسیار بالایی دارد بنابراین در هنگام خرید این نوع سودها دقت لازم را به عمل آورید تا مناسبترین سود پرک متناسب با نیازتان را تهیه کنید.

سدیم هیدروکسید به نام‌های سود پرک و کاستیک سودا معرفی شده است این ماده ی شیمیایی با فرمول NaOH سالهاست که در ذهن ها ثبت شده است.

تحقیقات نشان داده است که از یک تن کلرین تولید شود باعث می گردد تا ۲۸ کیلوگرم هیدروژن و ۱۱۰۰ کیلو گرم سدیم هیدروکسید به دست بیاورد. سود پرک 98% هم به صورت جامعه و هم به صورت مایع استفاده می شود شرکت های مختلف تولید کننده مواد شیمیایی می توانند این ماده را تولید کنند برای در اختیار داشتن سدیم هیدروکسید با کیفیت می‌توان با توجه به سابقه درخشان شرکت ها آن را تهیه کرد.

شرکت بازرگانی سود پرک درجه یک

شرکت بازرگانی سود پرک درجه یک

از خصوصیت های بارز سود پرک میتوان قابل حل بودن آن در آب را ذکر کرد، زمانی که این ماده به صورت جامد عرضه می شود به هنگام استفاده به راحتی در آب حل می شود و محلول آن مورد استفاده قرار می گیرد.

سدیم هیدروکسید همانند دیگر محصولات شیمیایی نقش مهمی در اقتصاد صنعتی دارد، سود پرک درجه یک در تولید بسیاری از مواد شیمیایی کاربرد دارد، جهان شیمی به خوبی این را اثبات کرده است که سدیم‌هیدروکسید ماده شیمیایی پایه بود که در تولید دیگر مواد شیمیایی نقش مهمی داشته است.

آمریکای شمالی و چین جزو کشورهایی هستند که بیشترین مصرف از این ماده را به خود اختصاص می‌دهند، از سدیم هیدروکسید در تولید ابریشم مصنوعی نیز کمک می‌گیرند، سود پرک ایرانی در واقع از کلرین به وجود می‌آید.

کاغذ سازی یکی از صنایعی است که بیشترین استفاده از سود پرک سفید را در کشور ما دارد، استفاده از کاغذهای شفاف و باکیفیت خواستار همه است به همین منظور افراد در صنایع کاغذ سازی کار می کنند استفاده از سود پرک سفید در آن رایج است.

کارخانه‌های تولید شیشه برای تولید محصول خود باید از سود پرک استفاده کنند، برای داشتن شیشه و آلومینیوم مناسب باید کارخانه ها از سود پرک درجه یک استفاده کنند به همین منظور تولید کننده سود پرک نیازمند است این سدیم هیدروکسید با کیفیت بالا در اختیار کارخانه ها قرار بدهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما