مرکز پخش کلسیم کلراید گل حفاری

امروز مشتریان زیادی وجود دارند که تمایل به تهیه سریع و آسان کلسیم کلراید گل حفاری دارند و همین امر موجب شده که مرکز پخش کلسیم کلراید حفاری نفت با بهره گیری از امکانات به روز و پیشرفته اقدام به ارائه خدمات به مشتریان می نمایند. در این مراکز برای ارائه محصولات به نقاط مختلف کشور یکسری راهکار اندیشیده تا این محصول در اسرع وقت به دست خریداران برسد.

مرکز پخش کلسیم کلراید گل حفاری

نقش کلسیم کلراید در حفاری نفت

نقش کلسیم کلراید در حفاری نفت امروزه صنایع مختلف برای اینکه بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند، ناگزیر از سوخت‌های فسیلی استفاده می‌کنند. با وجود اینکه سوخت های فسیلی موجب آلوده شدن محیط زیست می‌شوند، ولی استفاده از آنها برای پیشرفت تکنولوژی و توسعه صنعتی یک امر گریز ناپذیر است.

در نتیجه امروزه از روش‌های مختلفی برای به دست آوردن نفت و گازی که در عمق زمین وجود دارد استفاده می شود. همانطور که می دانید برای به دست آوردن این مواد از اعماق زمین می بایست چاههایی حفر شود تا این مواد از آنها استخراج گردد.

برای حفر چاه ها از گل حفاری بهره گرفته می شود. گل حفاری در واقع ماده‌ای است که از آب، آب نمک یا روغن تشکیل شده است و سپس بر مبنای نیاز به آن یکسری کانی اضافه می‌کنند.

کلسیم کلراید نام یک ترکیب شیمیایی است که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید این محصول از اسید هیدروکلریک و آهک استفاده می‌شود. واکنش این دو ماده با یکدیگر منجر به تولید کلسیم کلرید شده و در نتیجه برای حفاری چاه ها از این محصول استفاده می‌شود.

این محصول به قدری مهم و حیاتی است که صنایع نفت و گاز بدون آن عملاً نمی‌توانند درست کار کنند. به نحوی که تولیدکنندگان نفت و گاز ساحلی و دریایی برای حفاری به شدت به این محصول متکی می باشند.

این محصول در واقع به عنوان یک عامل تورم در حفاری چاه های نفت مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این در تأسیسات نفتی برای تعمیر و نگهداری تاسیسات معمولاً از این محصول استفاده می شود.

کلسیم کلراید موجب کاهش سطوح گازهای خطرناک شده و رقیق کردن از طریق این محصول بسیار راحت تر صورت می پذیرد. علاوه بر این کلسیم کلراید موجب کاهش زمان تنظیم بتن شده و بطری های مته را نیز خنک می نماید.

بازار فروش کلسیم کلراید گل حفاری

بازار فروش کلسیم کلراید گل حفاری کلسیم کلراید گل حفاری جزو مهم‌ترین موادی است که برای حفاری چاه های نفت مورد استفاده قرار می گیرد. در بازار فروش این محصول انواع مختلف کلسیم کلراید گل حفاری با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان عرضه شده است.

این محصول به صورت عمده و تک فروشی به مشتریان عرضه شده و علاوه بر این به دلیل نیاز بالایی به دلیل تقاضای بالای بازارهای بین المللی امروز شاهد صادرات و فروش کلسیم کلراید به سراسر جهان نیز هستیم.

با عرضه ی این محصول در بازارهای بین المللی تولید کنندگان می توانند کسب و کار خود را توسعه دهند و افراد زیادی را برای این کار به خدمت بگیرند که موجب توسعه ی روز افزون کشور خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما