مرکز پخش کلسیم کلراید اشباع

سفارش و خرید و توزیع انواع کلسیم کلراید اشباع از طریق این مرکز پخش باعث می شود که کالا با هزینه ی بسیار کمتری به دست خریدار برسد. هم چنین خریدار می تواند با توجه به اطلاعات دقیق و کافی بهترین نوع کلسیم کلراید اشباع را از نظر رنگ و کیفیت انتخاب نماید. کلسیم کلراید اشباع یکی از برند های تجاری با کیفیت و درجه یک در این حوزه می باشد. بسیار شناخته شده و تضمین شده در بازار است. .

مرکز پخش کلسیم کلراید اشباع

مشخصات بهترین کلسیم کلراید اشباع

مشخصات بهترین کلسیم کلراید اشباع مشخصات بهترین کلسیم کلراید اشباع بسیار ویژه می باشد و بسیار خالص بوده و سفید رنگ است و تأثیر و کارایی و عملکرد بسیار بالایی دارد.کلسیم کلرید ترکیب یونی است که از کنار هم قرار گرفتن کاتوین و آنیون کلسیم و کلر درست شده است. این نمک در دمای اتاق جامد است ولی به حالت محلول نیز وجود دارد.

کلسیم کلرید جاذب رطوبت است از این رو هیدارت های مختلفی از این نمک وجود دارد درحالت جامد به صورت کریستال ها سفید رنگ وجود دارد و آن را به دور از رطوبت و هوا نگهداری می کنند.

  • دارای فرمول مولکولی : CaCl2
  • دارای جرم مولی : 110.99
  • دارای چگالی : 2.15 g/cm³
  • دارای دمای جوش : >1600 °C
  • دارای دما ذوب : 772 °C
  • دارای گرید محصول : صنعتی _ خوراکی
  • شکل هندسی بلور : هشت وجهی
  • شکل ظاهری : جامد سفید رنگ

انحلال پذیری کلسیم کلرید :در آب و  گلیسیرین از انحلال پذیری بالایی برخوردار است در  الکل نیز تا حدودی حل می شود.  انحلال پذیری کلسیم کلرید در آب بالا است. این امر نشان دهنده انحلال پذیری بالای این نمک در آب است . انحلال این نمک در آب با آزاد شدن مقدار قابل توجهی گرما همراه است. دلیل آن نیز به خاطر منفی بودن آنتالپی آب پوشی این نمک می باشد. این نمک در گیلیسیرین به آسانی حل می شود و در غلظت های بالا به صورت شیشه مانند در می آید.

خرید مستقیم کلسیم کلراید 25 کیلویی

خرید مستقیم کلسیم کلراید 25 کیلویی خرید مستقیم کلسیم کلراید 25 کیلویی از نمایندگی ما هم اکنون برای تمامی مشتریان عزیز که در سرتاسر ایران عزیزمان حضور دارند و خواهان کیفیتی درجه یک با قیمت منصفانه امکان پذیر می باشد.کیفیت کلسیم کلراید در این نمایندگی بسیار درجه یک است.

خرید کلسیم کلراید و تجارت این کالا در داخل کشور بسیار پر رونق می باشد. از نظر اقتصادی بسیار سود آور می باشند. با توجه به صادرات این کالا به خارج از کشور نقش عمده ای در رشد اقتصاد کشور را ایفا می نمایند. قیمت روز انواع کلسیم کلراید صنعتی و خوراکی با توجه به کیفیت و نیاز بازار تعیین می گردد. 

پودر جامد کلسیم کلراید اشباع به عنوان یکی از بهترین انواع این محصول در بازار داخلی به فروش می رسد. این محصول با مرغوبیت و کیفیت بالا و با استاندارد ترین تجهیزات تولید می گردد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما