مرکز فروش کلسیم کلراید تزریقی

ما دارای انواع کلسیم کلراید تزریقی، دارویی، خوراکی، صنعتی و … هستیم که تر یک از آن ها بسیار کاربردی اند و در جایگاه خاصی استفاده می شوند. با کشف این ماده، بشر در بسیاری از صنایع پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و در حال حاضر افراد از آن استفاده می کنند.

اما به دلیل کارایی بالا آن ها، مرکز فروش به ارائه بهترین آن پرداخته و افراد می توانند آن ها را در مقدار مورد نیاز خود به دست آورند.

مرکز فروش کلسیم کلراید تزریقی

مشخصات بهترین کلسیم کلراید تزریقی

مشخصات بهترین کلسیم کلراید تزریقی کلسیم کلراید دارویی، ترکیبی از کاتیون و آنیون است که از یون های کلسیم و کلراید بوجود آمده است.

بهترین کلسیم کلراید در دمای اتاق کریستال هایی است که از رنگ سفید برخوردارند.

از این ماده شیمیایی در علم پزشکی و داروسازی و صنایع مختلف استفاده می شود. همچنین از آن به عنوان افزودنی و نگهدارنده غذا در صنعت غذایی استفاده می شود. علاوه بر آن از کلسیم کلراید در صنعت ماشین سازی در استخر ها و برای تصفیه آب نیز استفاده‌ می شود.

بهترین کلسیم کلراید، رطوب را به خود جذب می کند و برای نگهداری درست از آن باید این ماده را در بسته بندی هایی ضد هوا و رطوبت نگهداری کرد.

از طرفی هم بهترین آن در آب محلول هستند و به عنوان منبعی مناسب و غنی از کلسیم شناخته می شوند. کلسیم کلراید می تواند گرما را هم به شدت آزاد کند.

اما از دیگر ویژگی های بهترین کلسیم کلراید تزریقی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • جرم مولی : 110.99
  • چگالی : 2.15 g/cm³
  • دمای جوش : >1600 °C
  • دما ذوب : 772 °C
  • شکل هندسی بلور: هشت وجهی
  • شکل ظاهری: جامد سفید رنگ

همچنین بهترین آن دارای انحلال پذیری 74.5 گرم در 100 میلی لیتر در آب است. بنابراین می توان فهمید که از انحلال پذیری بالایی برخوردار است. این امر نشان دهنده انحلال پذیری بالای این نمک در آب است.

کلسیم کلراید تزریقی در الکل تا حدودی حل می شوند، به اینصورت که گفته می شود در حدود 20% آن در الکل محلول است. 

همچنین بهترین این مدل از سنگ آهک می تواند در گیلیسیرین به آسانی حل می شود و در غلظت های بالا به صورت شیشه مانند در می آید.

مرکز خرید کلسیم کلراید دارویی

مرکز خرید کلسیم کلراید دارویی خرید کلسیم کلراید، به دلیل کارایی بالایی که دارد، امری رایج شده است و معمولا اکثر کارخانه دارها و مراکز پزشکی، همواره به دنبال تهیه بهترین آن ها هستند.

اما پیدا کردن آن کار زیاد سختی هم نیست؛ چرا که مرکز خرید به ارائه آن می پردازند و افراد می توانند بدون هیچگونه دغدغه ای بهترین آن را تهیه کنند.

از طرفی هم می توان آن را به صورت عمده تهیه کرد که در اینصورت خرید اقتصادی تر هم خواهد شد و در ازای پرداخت پول کم تر، به محصول بیش تری دست خواهیم یافت، چرا که دست واسطه از معامله حذف شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما