مرکز فروش کلسیم کلراید بسته بندی صادراتی

کلسیم کلراید بسته بندی صادراتی با شیوه های کنترل شده و استاندارد آماده و به بازارهای جهانی عرضه می شوند. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید این محصول طی سالهای اخیر، فرآیند بسته بندی این محصولات اهمیت زیادی در حفظ کیفیت اولیه آنها خواهد داشت. خرید و فروش عمده این محصول با هدف صادرات در مرکز و نمایندگی های تخصصی صورت می گیرد که اطلاعات دقیقی از ویژگی ها و نحوه ارسال کلسیم کلراید دارند.

مرکز فروش کلسیم کلراید بسته بندی صادراتی

انواع کلسیم کلراید بسته بندی 1.5 تنی

انواع کلسیم کلراید بسته بندی 1.5 تنی کلسیم کلراید در حالت جامع شبیه به کریستال های سفید رنگ است که کاملاً بدون بو می باشد. این محصول همچنین دارای شکل هندسی هشت وجهی است که برای مصارف خوراکی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید نمک کلسیم، صنایع پلاستیکی، تسریع فرآیند گرفتگی بتن، ذوب یخ و برف در جاده ها، ترکیب با خوراک و طیور برخی از کاربردهای صنعتی و خوراکی این محصول به شمار می آیند.
برای انبارداری انواع کلسیم کلراید باید به این نکته توجه کنید که چون این محصول جاذب رطوبت است باید در ظروف در بسته نگهداری شود. فراهم کردن شرایط محیطی مناسب یعنی تهویه مطبوع، محیط کاملاً خشک و بدون رطوبت نیز تاثیر مهمی در حفظ کیفیت اولیه آن خواهند داشت.
در زمینه صادرات و فروش های عمده برای کارخانجات تولیدی، انواع کلسیم کلراید بسته بندی صادراتی در کیسه های pp دو جداره آماده ارسال می شوند. این کیسه های دو جداره معمولاً 25 کیلویی هستند اما کیسه های جامبو 1250 کیلویی و 1.5 تنی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. عدم جذب رطوبت و جلوگیری از پخش شدن احتمالی مواد کلسیم کلراید در محیط کارخانه از جمله مزیت های استفاده از این نوع کیسه های محکم و کاربردی هستند.

خرید مستقیم کلسیم کلراید 50 کیلویی

خرید مستقیم کلسیم کلراید 50 کیلویی کلسیم کلراید قابلیت انحلال در محلول های مختلفی را دارد که همین امر نیز افزایش میزان کاربرد آن را در صنایع مختلف سبب شده است. انحلال پذیری کلسیم کلراید اغلب به سه صورت کلی انجام می گیرد که عبارت است از:

  • انحلال پذیری در آب: که به میزان 74.5 در هر 100 گرم آب است. انحلال این ماده با آب همراه با آزاد شدن مقدار قابل توجهی گرما است.
  • انحلال پذیری در الکل: کلریدها در الکل نیز تا حد قابل توجه ای قابلیت حلالیت را دارند که میزان آن 20 درجه به مقدار 20 درصد است.
  • انحلال پذیری در گلیسیرین: به راحتی قابلیت حل شدن در گلیسیرین را دارد به طوری که در غلظت های زیاد به صورت شیشه مانند تغییر شکل می دهد.

همانطور که اشاره شد کلسیم کلراید تولید در کارخانجات داخلی، علاوه بر مصارف در بازار سراسر کشور، به بازارهای جهانی نیز صادر می شود. انواع کلسیم کلراید 50 کیلویی و جامبو 1.5 تنی بیشترین میزان ارسال به کشورهای خاورمیانه را دارند. برای خرید مستقیم و اطلاع از قیمت روز این محصولات می توانید با متخصصان فروش این مرکز در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما