مرکز فروش سود پرک صنعتی

مرکز فروش سود پرک صنعتی این محصول را با وزن و بسته بندی های مختلف عرضه و به فروش می رساند. از آنجا که این محصول یکی از مواد پرکابرد در اکثر صنایع شیمیایی است، میزان تقاضا و به دنبال آن میزان تولید نیز روز به روز در حال گسترش است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز فروش سود پرک صنعتی

مشخصات سود پرک درجه یک

مشخصات سود پرک درجه یک سود پرک یک ماده شیمیایی با نام علمی سدیم هیدروکسید خالص یکی از شناخته شده ترین انواع باز در دنیای صنعت امروزی است. سود پرک جامد، بدون بو و به رنگ سفید است و مصارف زیادی در صنعت دارد. این عنصر شیمیایی محصول در کنار هم قرار گرفتن سه عنصر اصلی اکسیژن، هیدروژن و سدیم است و خاصیت کاملا قلیایی دارد و از دیگر نام های آن می توان به سدیم کاستیک، سود سوز آور، سود جامد یا سود کاستیک اشاره کرد. درصد خلوص این عنصر 98 درصد است. همان طور که از اسمش مشخص است شکل ظاهری پرک یا پولکی مانند دارد. نقطه ذوب و نقطه جوش آن به ترتیب 62 و 140 درجه سانتی گراد است. در آب و سایر مایعاتی مانند اتانول و متانول قابل حل میباشد و پس از حل شدن گرمای زیادی از خود تولید می کند. این ماده شیمیایی به سرعت رطوبت را به خود جذب کرده و در صورت تماس با چشم یا پوست بدن، باعث سوختگی می شود.

از مهم ترین مصارف سود پرک در صنعت می توان به صابون سازی، سرامیک سازی، تولید کاغذ، تصفیه آب، باطری سازی، شیرین کردن زیتون، چربی زدای قوی دستگاه ها، صنعت رنگ رزی ، الومینیوم سازی و مصارف دیگر اشاره کرد. سود پرک خطر بروز انفجار و آتش سوزی ندارد و به همین دلیل نیز روش نگهداری سختی ندارد.

صادرات سود پرک صنعتی

صادرات سود پرک صنعتی ظرفیت تولید سود پرک در کشور ما در مقایسه با کشورهای اطراف بسیار بالا بوده و در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. این محصول در کشور خودمان در صنایع بزرگ و کوچک زیادی مصرف می شود و پس از آن به صورت مازاد برای مصرف صادرات تولید می شود. سود پرک گوهر یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های تولید شده در کشورمان ایران است که به دلیل همین کیفیت بالا یکی از گرینه های مناسب برای صادرات است. این محصول توسط بازرگانی ما در بسته بندی های 25 کیلویی و داخل کیسه های جامبوبگ به کشورهایی مانند افغانستان، گرجستان، پاکستان، ازبکستان، ترکیه و چندین کشور اروپایی با کلیه تشریفات و گمرک قانونی صادر می گردد.

فروش این محصول به صورت تک، عمده و آنلاین در فروشگاه اینترنتی ما که دارای نماد نجارت الکترونیک است در ابعاد وسیع انجام می شود. از مزایای خرید با این روش می توان به صرفه جویی در وقت، مقایسه قیمت فروشندگان و انتخاب مناسب ترین گزینه، ارتباط مستقیم با تولیدکننده و حذف واسطه های بین خریدار و فروشنده اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما