مرکز فروش سود پرک اصفهان

سود پرک استفاده‌های بسیار فراوانی در انواع صنایع دارد و با بهترین کیفیت و به صورت کاملا اصولی و مطابق با تکنولوژی های روز دنیا تولید شده و به بازارهای مصرف ارائه می شود، برای خرید سود پرک اصفهان با درجه کیفی بسیار بالا و قیمت های بسیار ویژه و استثنایی می توانید از طریق مرکز فروش این محصول اقدام نمایید، خرید از این طریق بسیار مطمئن و مقرون به صرفه می باشد. 

مرکز فروش سود پرک اصفهان

سود پرک چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سود پرک چیست و چه ویژگی هایی دارد؟  سود پرک یک محصول و ماده شیمیایی است که در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد بوده و با نام علمی سدیم هیدروکسید نیز شناخته می شود، از جمله مشخصات این ماده شیمیایی می توان به بدون بو بودن آن اشاره کرد. 

این ماده به رنگ سفید بلورین و شفاف بوده و غیر فرار است، سود پرک رطوبت هوا را بسیار به‌ راحتی جذب نموده و هنگام حل شدن آن با آب و یا خنثی شدن آن با اسید گرمای بسیار بالا و قابل توجهی تولید می کند.

از جمله ویژگی ها و مزایای سود پرک می ‌توان موارد بسیاری را نام برد، سدیم هیدروکسید از بین برنده چربی بوده و یک چربی بر بسیار باکیفیت و قوی است، باعث تنظیم PH در محیط های اسیدی و بازی شده و در محیط های اسیدی به عنوان یک خنثی کننده عمل می نماید.

سود پرک دارای مزایای بسیار فوق العاده است، در صنعت تولید مواد شوینده و صابون این محصول را بسیار به کار می برند، همچنین سود پرک برای تولید و ساخت الکل و در تولید انواع مواد آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد، در صنعت تولید نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع تولید انواع کاشی و سرامیک به فراوانی از سود پرک استفاده می کنند، از این ماده پر مصرف در صنعت داروسازی و چسب سازی نیز بسیار بهره می برند. 

قیمت روز سود پرک اصفهان

قیمت روز سود پرک اصفهان علاوه بر میزان کیفیت، کارایی و عملکرد محصول برای بسیاری از خریداران قیمت های محصول نیز اهمیت بسیار بالا و ویژه ای دارد، این مرکز بهترین و مناسب ترین نرخ ها را به خریداران و مشتریان ارائه می نماید، فروش سود پرک درجه یک و مرغوب به صورت کاملا استاندارد، بهداشتی و ارگانیک با پایین ترین نرخ ها انجام می شود. 

قیمت سود پرک بسته به عوامل مختلف مانند کیفیت محصول و نوع بسته بندی، برند تولیدی، وارداتی و صادراتی بودن کالا و شرایط مختلف بازار متفاوت است، برای خرید سود پرک خالص، اصل و تضمینی با کیفیت بسیار بالا در بهترین بسته بندی های  تجاری و معتبر و با حجم های مشخص و نازل ترین نرخ ها می توانید از طریق این مرکز اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما