مرکز صادرات سود پرک بندر امام

هیدرکسید سدیم که بیشتر به نام هایی همچون سود سوزآور و سود کاستیک شناخته می شود، یکی از مواد شیمیایی پرکاربرد است و به طور گسترده ای در صنعت استفاده می شود. سود سوزآور محلول هیدرکسید سدیم در آب است و در اثر تبخیر به حالت جامد و پرک تبدیل می شود. این ماده دارای رنگی مایل به سفید است و معمولا به صورت پرک فروخته می شود. این مجموعه سود پرک بندر امام را با کیفیتی مرغوب و درجه یک و قیمتی مناسب به مشتریان گرامی عرضه می کند.

مرکز صادرات سود پرک بندر امام

همه چیز درباره سود پرک ایرانی

همه چیز درباره سود پرک ایرانی

ممکن است نام سود پرک آشنا نباشد اما با غلظت های مختلف آن، از سود پرک رقیق شده گرفته تا غلیظ به عنوان مواد اولیه در تولید بسیاری از محصولات روزمره مانند کاغذ، آلومینیوم، صابون، مواد شوینده، سفید کننده و تمیزکننده اجاق گاز استفاده می شود، در ادامه برخی از کاربردهای این ماده پرمصرف را اشاره می کنیم:

  • از آن برای تولید صابون و مواد شوینده برای انواع مصارف خانگی و تجاری استفاده می شود. وایتکس نیز از ترکیب کلر و سود پرک حاصل می شود. پاک کننده های تخلیه ای که شامل سود پرک می شوند، روغن و چربی را به شکلی صابون فرم تبدیل می کنند که به راحتی در آب حل می شود.
  • سود پرک در تولید انواع دارو ها و محصولات دارویی به کار می رود. از داروهای ضد انعقاد خون و مسکن های رایج مانند آسپرین گرفته تا داروهای کاهش دهنده کلسترول خون از این ماده شیمیایی استفاده می شود.
  • در بسیاری از مراحل تولید کاغذ از سود پرک برای حل مواد ناخواسته در چوب استفاده می شود تا سلولز که اساس تشکیل کاغذ را تشکیل می دهد، خلوص بیشتری داشته باشد.
  • برای تولید مواد شیمیایی غیرآلی همچون رنگ، شیشه، سرامیک و تولید پیل سوختی و همچنین در تولید مواد آرایشی از سود پرک استفاده می شود.
  • در صنعت پوشاک نیز برای رنگ آمیزی پارچه های مصنوعی مانند پلی استر،نایلون و همچنین کتان استفاده می شود.

موارد بالا تنها بخشی از مصارف گسترده این ماده شیمیایی را شامل می شوند و به طور کلی سود پرک برای افزایش یا حفظ PH استفاده می شود.

عرضه کنندگان انواع سود پرک بندر امام

عرضه کنندگان انواع سود پرک بندر امام می توانید سود پرک قیمت مناسب را با کیفیتی عالی و ایده آل و در غلظت های متفاوت از این مرکز تهیه کنید. این مجموعه همواره تلاش خود را می کند تا با ارائه برترین محصولات، به بهترین صورت خواسته های مشتری را بر آورده سازد تا خریداران گرامی از خرید خود راضی و خرسند باشند.

می توانید از هر نقطه در سراسر ایران حجم دلخواه از دسود چرک را سفارش دهید و آن را در سریع ترین زمان و در بسته بندی های کاملا استاندارد در محل مورد نظر خود دریافت نمایید و به کار ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما