مرکز خرید کلسیم کلراید دی هیدراته خالص

مرکز خرید کلسیم کلراید دی هیدراته خالص ترکیب مربوطه را به مصرف کننده عرضه می دهد. ماده مورد نظر یک ترکیب یونی می باشد در ساختار این فرآورده کلسیم و کلر موجود است. این ترکیب به صورت فله ای به مشتریان خود عرضه می شود. در واقع ماده مربوطه نمک است. این ترکیب را علاقمندان با روش ها متعددی می توانند برای مصرف خود تهیه کنند.

مرکز خرید کلسیم کلراید دی هیدراته خالص

خصوصیات بهترین کلسیم کلراید دی هیدراته

خصوصیات بهترین کلسیم کلراید دی هیدراته خصوصیات بهترین کلسیم کلراید دی هیدراته به این صورت می باشد ماده مربوطه در ترکیب دو عدد مولکول آب نیز دارند رنگ محصول مورد نظر سفید بوده است این ترکیب به دو حالت جامد و محلول در سطح بازار یافت می شود.

در واقع محصول مورد نظر یک ترکیب معدنی می باشد فرمول شیمیایی محصول مورد نظر CaCl2 (H2O) 2 می باشد جرم مولی کلسیم کلراید دی هیدراته 111/56 گرم در مول است. ترکیب مورد نظر بدون بو است. چگالی این ماده در حالت ها مختلف نیز متنوع می باشد.

نقطه ذوب ترکیب مورد نظر 175 درجه سانتیگراد بوده است که این دما در شرایط خاص یه ماده مربوطه داده می شود. کلسیم کلراید با گرم شدن بیشتر شروع به تجزیه شدن می کند. این محصول خطرناک می باشد اگر با این محصول آزمایش انجام می دهید نکات ایمنی را به خوبی رعایت کنید.

در ترکیب محصول یک نمک کلرید و یک فلز کلسیم وجود دارد محصول مورد نظر به راحتی در آب حل می شود و در حین حل شدن گرما آزاد می شود بنابراین آنتالپی کلسیم کلراید بالا می باشد. از این محصول در زمینه بتن سازی نیز استفاده می کنند کلسیم کلراید به عمل آوری بتن سرعت می بخشد.

در استخر ها نیز برای به تعادل رساندن سختی آب به کار می آید. در دمای اتاق به صورت کریستال های جامد سفید رنگ در می آید. یک ترکیب خشک کن نیز می باشد کاملا آب دوست بوده و رطوبت را در کم ترین زمان در خود جذب می کند.

فروش مستقیم کلسیم کلراید بسته 25 کیلویی

فروش مستقیم کلسیم کلراید بسته 25 کیلویی فروش مستقیم کلسیم کلراید بسته 25 کیلویی یکی از روش ها به دست آوردن ماده مورد نظر در داخل کشور می باشد. مشتریان بهتر است که این ماده شیمیایی را به صورت عمده و بدون واسطه برای خود تهیه کنند در این صورت کلسیم کلراید دی هیدراته با قیمت مقرون به صرفه ای تهیه خواهد شد.

کلسیم کلراید 25 کیلویی نیز با این شرایط به مصرف کننده خود در کشور عرضه می شود. فروش کلسیم کلراید نیز به صورت عمده به نفع خریدار است. از کلسیم کلراید به عنوان محصول نمگیر نیز در داخل کشور استفاده می کنند. در حفظ و نگهداری ترکیب مورد نظر بایستی نهایت دقت را داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما