مرکز خرید آب ژاول استاندارد

آب یک ماده معدنی است و متداول ترین ماده ای که به عنوان سفید کننده استفاده می شود. آب ژاول که به آن مایع سفید کننده ایرانی و وایتکس نیز گفته می شود، محلولی است که برای ضد عفونی و رفع بو از آن استفاده می شود.
همچنین از آب ژاول استاندارد در تولید مایعات سفیدکننده، در صنایع بهداشتی، در تولید کاغذ، مقوا و منسوجات استفاده می شود.

مرکز خرید آب ژاول استاندارد

آب ژاول استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

آب ژاول استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟ آب ژاول استاندارد یا هیپوکلریت سدیم برای اولین بار در ایران با نام تجاری Vitex در مقیاس صنعتی تولید و توزیع شد، این ماده دارای دو ویژگی مهم است، ضد عفونی کننده  و سفید کننده.
ضد عفونی کردن یا گند زدایی سطوح و مواد مختلف که اولین ویژگی این ماده است و در فرآیند تصفیه آب نیز کاربرد دارد.
محلول آب ژاول استاندارد حاوی 10 تا 16 درصد هیپوکلریت سدیم در آب است، در حالی که محلول های تجاری وایتکس معمولاً حدود 5 درصد هیپوکلریت سدیم دارد.
به طور کلی،آب ژاول در واقع یک ماده اکسید کننده می باشد که غلظت آن با مقدار کلر موجود اندازه گیری می شود.
به عبارتی کلر فعال موجود در این محلول اندازه گیری قدرت اکسیداسیون کلر در سفید کننده است که در پودرهای سفید کننده CaOCl2 مقدار کلر موجود همان درصد کلر موجود در پودر است.
آب ژاول استاندارد یا هیپوکلریت سدیم به صورت مایع آبکی بی رنگ یا کمی زرد و بوی سفید کننده خانگی ظاهر می شود و با آب مخلوط می شود.
همچنین یک ماده جامد سفید است که به راحتی در آب با اکسیژن و کلر تجزیه می شود، به همین دلیل دارای رنگ شفاف، سبز مایل به زرد و بوی کلر است.

آب ژاول استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

  • از آب ژاول به عنوان یک ضد عفونی کننده و خوشبو کننده در لبنیات، مخازن آب، دفع فاضلاب ها استفاده می شود.
  • همچنین از این محلول برای مصارف خانگی مانند ضد عفونی حوضچه ها و وان ها، لباس، آشپزخانه و غیره… به عنوان گند زدا و سفید کننده استفاده می کنند.
  • از محلول رقیق آب ژاول حتی برای شستن زخم های آلوده نیز استفاده می شود.

پخش مستقیم آب ژاول استاندارد

پخش مستقیم آب ژاول استاندارد پخش آب ژاول توسط برند ها و شرکت های مختلفی در بسته بندی های مختلف از کیلویی تا تانکر 1000 لیتری، بشکه 220 لیتری و گالن 20 لیتری ارائه می شود.
آب ژاول به عنوان محلول رقیق و سبز مایل به زرد که بوی کلر می دهد به فروش می رسد و شما می توانید خرید آب ژاول یا هیپوکلریت سدیم را با تضمین اصالت و بهترین قیمت از طریق فروشگاه ها و سایت هی فروش مواد شوینده و بهداشتی در کمترین زمان با مناسب ترین کیفیت تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما