مرجع فروش آب ژاول اصفهان

مرجع فروش آب ژاول اصفهان به صورت آنلاین، به عنوان معتبرترین مرجع خرید این محصول، با ارائه آب ژاول با درجه کیفی عالی و قیمت مناسب امکان خرید به صورت عمده و جزئی را برای صنعتگران و خریداران خانگی فراهم نموده است. عرضه آب ژاول به صورت مستقیم و بدون واسطه، به ارائه بهترین محصول در سریع ترین زمان ممکن و با نرخ بسیار منحصر به فرد کمک می‌کند و در روند تامین این ترکیب پرکاربرد در صنایع تسریع ایجاد می نماید. 

مرجع فروش آب ژاول اصفهان

مزایا و معایب استفاده از آب ژاول

مزایا و معایب استفاده از آب ژاول

آب ژاول ترکیبی شیمیایی است که علاوه بر خاصیت صد عفونی کنندگی؛ گندزدا و بو زدا است و در صنایع متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده، خاصیت لکه بری و سفید کنندگی بسیار قوی دارد و در صنعت تولید شوینده های بهداشتی، برای تولید انواع  محصولات لکه بر و تمیز کننده انواع البسه سفید استفاده می شود. در ادامه به بررسی مزایا و معایب استفاده از آب ژاول می‌پردازیم.

آب ژاول دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد ویروسی است و یک محلول ضد عفونی کننده بسیار قوی محسوب می‌شود و به همین علت برای جلوگیری از انتشار انواع ویروس، باکتری و سایر عوامل سرایت بیماری‌ها کاربرد دارد. از آب ژاول برای ضد عفونی کردن و تمیز کردن انواع سطوح در معرض آلودگی، در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و همچنین منازل و سرویس های بهداشتی استفاده می‌شود.

یکی از مزایای آب ژاول گندزدایی است و این ویژگی برای جلوگیری از فساد آب در منبع‌ها و تاسیسات نگهداری و تصفیه آب بسیار کاربردی است. در تصفیه خانه های صنعتی و در سیستم فاضلاب شهری از آب ژاول برای زدودن بو نیز استفاده می‌شود.

در کنار این مزایا استفاده از آب ژاول دارای معایب معدودی است. این ماده، به عنوان ترکیب شیمیایی سمی شناخته می‌شود که تماس آن با چشم و پوست بدن موجب ایجاد مشکلاتی می نماید. همچنین آب ژاول قابل انفجار است و در برابر نور مستقیم و برخی مواد شیمیایی دچار تغییراتی می‌گردد که خطر آفرین است. لازم است این محلول در ظروف دربسته و کاملاً مطمئن و دور از دسترس کودکان نگهداری شود. 

تولید انبوه آب ژاول اصفهان

تولید انبوه آب ژاول اصفهان

تولید آب ژاول اصفهان در واحدهای تولیدی پیشرفته و با بهترین مواد اولیه صورت می‌پذیرد. آب ژاول دارای کاربردهای متعدد در صنایع گوناگونی چون صنعت رنگ و صنعت کارتن سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای مصارف متعددی است. شرکت تولید کننده این محصول، انواع آب ژاول را با درصدهای متغیری از سدیم هیپوکلریت تولید می‌نماید و صاحبان صنایع می‌توانند بسته به نیاز صنعت خود، محصولی مناسب را تهیه کنند.

ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت تولید انواع مواد گندزدا و بو زدا در سطح آسیا و خاورمیانه شناخته شده است و تولیدات اصفهان به عنوان بهترین تولیدات در این زمینه، علاوه بر تامین بخشی از نیاز صنایع داخل، در سطح عمده و از طریق مراکز صادراتی به کشورهای همسایه ارسال می‌شوند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما