قیمت فروش کلرید کلسیم معدنی

کلرید کلسیم calcium chloride یک نوع نمک است که بسیار در آب محلول می باشد. این ماده می‌تواند مولکولهای آب را از محیط اطراف خود جذب کند. این ماده کلرید کلسیم معدنی (یعنی از موجود زنده حاصل نمی شود) می تواند به درمان تتانیا ای هیپوکلسمی (مقادیر غیر طبیعی کلسیم در بدن) که باعث اسپاسم عضلات میشود، کمک کند.

قیمت فروش کلرید کلسیم معدنی

آشنایی با موارد مصرف کلرید کلسیم

آشنایی با موارد مصرف کلرید کلسیم

هنگام استفاده از کلرید کلسیم کلراید باکیفیت در محیط کار با استفاده از عینک ایمنی، پیش بند، دستکش از خطرات احتمالی محافظت کنید. اطمینان حاصل کنید که ایستگاه‌های شستشو و مایع دستشویی در محل کار در هر مکانی که این ماده زیاد استفاده می شود، وجود داشته باشد. در صورت مواجهه با کلرید کلسیم این دستورالعمل های کمکهای اولیه را دنبال کنید:

استنشاق: به دنبال هوای تازه و مراقبت فوری پزشکی باشید. تماس با چشم: در صورت داشتن لنز آنرا خارج کنید و برای جلوگیری از آسیب دیدگی بلافاصله حداقل ۱۵ دقیقه با آب زیاد بشویید. تماس با پوست: ناحیه آسیب دیده را با آب فراوان بشویید. لباس های آلوده را از تن خارج کنید و با صابون بشویید و پوست اسیب دیده را با کرم نرم کننده بپوشانید.

یکی دیگر از دلایل خرید کلرید کلسیم برای استفاده در کشاورزی است. که برای حفظ استحکام کاهش پوسیدگی و جلوگیری از بسیاری آفت ها در میوه ها و سبزیجات، هم قبل و هم بعد از برداشت مهم می باشد.

بسته به کاربرد در نظر گرفته شده خرید کلرید کلسیم، به صورت تکه ای، گلوله‌ای، پودری و محلول انجام می‌پذیرد. کلرید کلسیم به عنوان کود برای گیاهان مفید است، زیرا ریزمغذی های مهمی را برای رشد و نمو گیاهان فراهم می‌کند.

کلسیم کلرید حاوی کلرید و کلسیم است که از عناصر ریز مغذی گیاهان برای رشد و عملکرد طبیعی هستند. کلسیم و کلرید در فتوسنتز و سایر فرایندهای سلولی به دست می آیند.

کلسیم یک ماده مغذی چند منظوره در فیزیولوژی گیاه است که در جذب مواد مغذی تاثیر می‌گذارد و به افزایش مقاومت و ضخامت دیواره سلولی کمک می کند. میزان کلسیم موجود در گیاه شما بر استحکام ساقه‌ها، کیفیت میوه های تولید شده و حساسیت گیاه به بیماری‌های خاص تاثیر می گذارد.

عرضه کنندگان انواع کلرید کلسیم معدنی

عرضه کنندگان انواع کلرید کلسیم معدنی

کلرید کلسیم اصل یک ماده رایج در نوشیدنی های ورزشی است. هنگامی که در آب حل شود به یونهای کلسیم مثبت و کلرید منفی تقسیم می‌شود و از آنجا که فرمول کلرید کلسیم شامل دو یون کلرید است الکترولیت قدرتمند تری نسبت به کلرید سدیم ایجاد می‌کند. توانایی آن طعم شور است و می‌تواند جایگزین نمک سفره باشد. کلرید کلسیم برای مصرف بی خطر است. یک ماده افزودنی رایج برای غذا به شمار می‌رود. خرید کلرید کلسیم برای اضافه شدن به پنیر، میوه، سبزیجات و کنسرو می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما