قیمت فروش سود پرک کاستیک زنجان

سود پرک زنجان محصولی با کیفیت که از انواع سود مایع با درصد خلوص مناسب تهیه شده است. با توجه به گستردگی کاربرد سود پرک، کارخانه های بسیاری در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند. سود کاستیک زنجان با درصد خلوص متفاوت توانسته نیاز بسیاری از صنایع را پاسخگو باشد. قیمت سود پرک، در بازار های جهانی تعیین می شود و سود های پرک داخلی متناسب با درصد خلوص و کیفیت خود، متاثر از این قیمت جهانی هستند.

قیمت فروش سود پرک کاستیک زنجان

موارد مصرف سود جامد پرک

موارد مصرف سود جامد پرک

سود پرک ماده ای شیمیایی و قلیایی است که در دمای معمولی محیط، به صورت کریستال های شفاف و سفید رنگ است. این ماده بویی ندارد، اما در مجاورت هوا و آب ، واکنش نشان می دهد. سود پرک، در مجاورت آب، گرمای بسیار زیادی تولید کرده و باعث پاشش آب در محیط می شود. در مجاورت با هوا نیز ، اکسیژن و دی اکسید کربن را جذب کرده، کلوخه شده و این امر از کیفیت این ماده کاسته و ارزشش را کم می کند. سود پرک در صورت تماس با پوست می تواند، باعث التهاب، قرمزی و سوختگی پوست شود.

سود پرک از مواد اولیه صنایع مختلف است. این ماده کاربرد فراوانی دارد و متناسب با کاربرد آن، درصد خلوص آن متفاوت است. سود های پرک با درصد خلوص بالا، بسیار با کیفیت هستند و برای کاربرد های حساس استفاده می شوند. سود پرک از سود سوز آور مایع به دست می‌آید؛ حمل و نقل و نگهداری سود پرک نسبت به سود مایع، ساده تر و کم هزینه تر است.

موارد مصرف سود پرک بسیار گسترده است که به طور خلاصه بیان می شود؛ سود پرک خاصیت قلیایی داشته و پاک کننده چربی است؛ از این رو در تولید محصولات شوینده به کار می رود. سود پرک به عنوان چربی زدای دستگاه‌ها و تجهیزات خطوط تولید کارخانه ها هم استفاده می شود. سود کاستیک خاصیت سفید کنندگی دارد که در صنایع تولید کاغذ و آلومینیوم بسیار کاربردی است. در تصفیه آب و فاضلاب نیز سود پرک نقش اساسی دارد. در داروسازی از سود پرک برای تولید داروهای ضدانعقادی و مسکن ها استفاده می شود. در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، مصالح ساختمانی، صنایع غذایی، محصولات بهداشتی و آرایشی و … از سود پرک با خلوص متفاوت استفاده می کنند.

تامین کننده سود پرک صادراتی زنجان

تامین کننده سود پرک صادراتی زنجان

سود پرک زنجان به عنوان تولید و تامین کننده سود پرک با کیفیت در کشور، با تولید سود های کاستیک با درصد خلوص گوناگون، بخشی از نیاز صنایع داخلی به این ماده ارزشمند را فراهم می کند.

سود پرک صادراتی زنجان که از سود های مایع با خلوص ۴۸ تا ۵۰ درصد به دست می‌آید، سود پرکی با خلوص بالای ۹۸ درصد تولید می کند، که جزو بهترین انواع این محصول است. جیوه، اکسید آهن و … جزو ناخالصی هایی هستند که در طی فرآیند تبدیل سود پرک به دست می‌آیند که در زمینه های دیگر کاربرد دارند. این سود های با کیفیت صادراتی، بازار مشتری پسندی در آن سوی مرز ها دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما