قیمت عمده سود پرک مایع ابکاری

سود پرک ابکاری از جمله مواد شیمیایی است که دارای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف به عنوان مواد اولیه می باشد و بدین ترتیب باید گفت که نقش استراتژیکی را تولیدات مختلف ایفا می کند، قیمت عمده آن نیز بسته به کیفیت و خلوصش مختلف بوده و در صورتی که مستقیم و عمده خریداری شود ارزانتر خواهد بود.

قیمت عمده سود پرک مایع ابکاری

موارد مصرف سود پرک در صنایع

موارد مصرف سود پرک در صنایع سود پرک یک باز یا قلیایی است که عمده ترین مصارف آن در تولید کاغذ است که باعث جوهر زدایی، رنگ زدایی و سفید کردن کاغذ ضایعات می شود. همچنین در تولید مواد شیمیایی، پتروشیمی، صابون، کاغذ، خمیر سلولوزی، شوینده ها، تصفیه آب، تولید شیشه، معدن کاری، فرآوری فلزات، نساجی و … کاربرد دارد.

سود سوزآور در فرایندهای شیمیایی به عنوان حد وسط و واکنشگر عمل نموده و در تولید انواع مواد دارویی، جوهر، رنگ، علف کش، آفت کش، پوشش، چسب، سفید کننده، الیاف سنتزی، پلاستیک، حلال ها و …بکار می رود، همچنین در تمیز کردن اجزای اسیدی و در خنثی سازی جریان فاضلاب اسیدی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر مصارف آن در تولید سورفکتانت ها و نیز تبدیل پیه، چربی یا روغن سبزیجات به صابون است و همچنین از آن جهت حذف و جداسازی آلودگی مواد اسیدی از محصولات گازی، غیر گازی و هیدروکربن ها، در صنایع نفت و گاز استفاده می شود، از دیگر کاربرد آن در فرآوری کتان و رنگرزی الیاف مصنوعی در صنعت نساجی می باشد.

فروشنده سود پرک ابکاری در تهران

فروشنده سود پرک ابکاری در تهران فروشنده سود پرک تهران با عملکرد درست خود این محصول را در خلوص بالا و بهترین کیفیت ارائه نموده و به بهترین نحو ممکن نیاز مشتریان را رفع می کند، این ماده عرضه شده دارای شکل بلوری جامدی است که از رنگ سفید و عاری از بو برخوردار می باشد که بسیار آبدوست بوده و براحتی رطوبت را جذب می کند.

خریدار قبل از خرید باید از ویژگی و مشخصه این ماده اطلاعات کاملی داشته باشد تا بتواند نوعی خالص را تهیه کند، لذا باید دانست که سود پرک در صورت برخورد با آب بخار گرما زایی از خود ایجاد می کند که به اطراف پخش می شود و به دلیل سوزاننده بودن آن باید توجه نمود با پوست برخورد نکند.

سود سوز آور در مدل هایی با خلوص مختلف عرضه می شود که دارای خاصیت چربی بری قوی بوده و باعث تنظیم پی اچ نیز می شود که محیط های اسیدی را نیز خنثی می کند، لذا به دلیل اینکه جاذب رطوبت است در بسته بندی های پلاستیکی و بدون درز و سوراخ به صورت پرس شده ارائه می شود تا رطوبت وارد آن نشود در غیر اینصورت فاسد خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما