قیمت سود کاستیک پرک بندر امام

سود پرک بندر امام از جمله فرآورده های پتروشیمی حاصل از این واحد صنعتی می باشد که قیمت فروش بر اساس میزان خلوص آن تعیین می شود. کاستیک سودا که نام دیگری برای سود پرک است از مواد پر کاربرد شیمیایی در بخش های صنعتی و خانگی می باشد. از دیگر نام های این ترکیب سود کاستیک، سود مایع، سود سوز آور و سود قلیا است که نام های عمومی آن بوده و سدیم هیدروکسید نام علمی آن می باشد.

قیمت سود کاستیک پرک بندر امام

چند نوع سود وجود دارد؟

چند نوع سود وجود دارد؟ مواد و محصولات شیمیایی مرتبط با صنعت پتروشیمی شامل طیف وسیعی از مواد مختلف با کاربری های گوناگون می باشند که سود ها دسته ای از پر کاربرد ترین این مواد به شمار می روند. به عنوان مثال می توان به سود پرک اشاره کرد که نوعی ماده جامد سفید رنگ است که دمای ذوب آن 1390 درجه سانتی گراد بوده و دارای چگالی مشخص در واحد گرم بر سانتی متر مکعب می باشد.

این سود از نظر شکل به دو نوع جامد و مایع وجود دارد که درصد خلوص هر کدام متفاوت است. به دلیل قدرت بالا در جذب رطوبت این ماده پس از آماده سازی و تولید در بسته بندی های مخصوص قرار گرفته تا مانع جذب رطوبت شود و از طرفی برای حمل کنندگان مشکلی ایجاد ننماید.

سود جامد پرک از مایع آن در آزمایشگاه به کمک الکترولیز آب نمک به دست می آید. به طور کلی سود ها موادی هستند که سبب جذب چربی شده و از آنها برای چربی زدایی استفاده می شود. از این روی بخش قابل توجهی از کاربرد این ماده در تولید صابون و شوینده های بهداشتی می باشد.

چرم و نساجی، تولید مواد آرایشی و بهداشتی، صنایع فلزی، تصفیه آب و فاضلاب، تولید کاغذ، و صنایع شیمیایی آلی و غیر آلی از دیگر کاربرد های این ماده پر مصرف در بخش های صنعتی و خانگی می باشد.

شرکت تولید سود پرک 98 درصد بندر امام

شرکت تولید سود پرک 98 درصد بندر امام شرکت سود پرک 98 درصد بندر امام تولید کننده این ترکیب شیمیایی برای استفاده در بخش های مختلف می باشد. همان طور که در مطلب قبل نیز به آن اشاره شد از سود پرک در بسیاری از صنایع به عنوان ماده اولیه استفاده می شود و بنابراین تقاضا برای این ماده قلیایی بالاست.

مجتمع پتروشیمی بندر امام با توجه به تقاضای کارخانجات و شرکت های مختلف توسط واحد فروش خود دریافت کننده سفارشات مختلف از سراسر کشور و از واحد های مختلف تولیدی می باشد.

به این منظور این شرکت از طریق وب سایت خود آماده قبول سفارشات سود پرک و آماده سازی آنها برای تحویل به خریداران می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما