قیمت سود پرک 99 درصد در بازار

سود پرک کاستیک نامی است که توسط آن هیدروکسید سدیم شناخته می شود، همچنین به عنوان سود سوز آور شناخته می شود، این نوعی هیدروکسید سوز آور است که به عنوان یک پایه شیمیایی در بخش صنعتی برای تولید مواد شوینده، صابون و سایر محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. قصد خرید سود پرک 99 درصد دارید؟ جهت اطلاع از قیمت سود پرک با ما همراه باشید.

قیمت سود پرک 99 درصد در بازار

سود پرک چه مزایایی دارد؟

سود پرک چه مزایایی دارد؟ یک محصول سوز آور محصولی است که باعث خوردگی می شود و قادر به از بین بردن بافت های آلی است. اصطلاح سوزاک معمولاً برای توصیف مؤلفه هایی که پایه آن قلیایی است با pH برابر 5/13 است، اگرچه بیشتر اوقات از آن به عنوان مترادف برای خوردگی استفاده می شود. برخی محصولات سوز آور علاوه بر سود سوز آور ، سفید کننده و آمونیاک نیز هستند. این محصول به صورت جامد یا به عنوان یک محلول مایع 50٪ در دسترس است. این ماده سفید کریستالی است که برای فروش به افراد یا شرکت ها تولید می شود و کاربرد آن در بخش صنعت متداول تر است.

سود سوز آور در بسیاری از محصولات برای مصارف خانگی و صنعتی مانند پاک کننده ها ، پیستون ها و غیره استفاده می شود. سودا به عنوان پایه علاوه بر پایین آمدن قیمت نهایی محصول ، هر محصولی با حفظ و ثبات بیشتری نیز فراهم می کند. در بسیاری از سوپر مارکت ها و داروخانه ها می توانید نوشابه نوشابه خالص پیدا کنید ، اگرچه باید در استفاده از آن بسیار مراقب باشید ، زیرا این محصول بسیار خورنده است. علی رغم اینکه بسیار فاسد است ، برای محیط زیست خطر آلاینده ای ایجاد نمی کند. اما بله برای افرادی که از آن برای مصارف داخلی استفاده می کنند.

با توجه به سهولت در خرید این ماده در هر منطقه تجاری ، هشدار به جمعیت در مورد خطرات استفاده از سود سوز آور بدون محافظت بسیار مهم است. این عنصر می تواند باعث سوختگی و تحریک شدید پوست و چشم شود. قبل از استفاده از سودا ، باید از پوست ، صورت و دستگاه تنفسی به اندازه کافی محافظت کنید تا بتوان از آن استفاده کرد و از آن استفاده کرد. علاوه بر اینکه یک ماده کاملاً خورنده است ، باید در مورد قدرت احتراق آن نیز دقت کنید. هنگامی که سودا در آب حل می شود و یا با اسید خنثی می شود ، مقدار زیادی گرما را آزاد می کند که قادر به اشتعال مواد قابل احتراق است.

تولید کننده سود پرک کاستیک 99 درصد

تولید کننده سود پرک کاستیک 99 درصد مجموعه ما تولید کننده سود پرک کاستیک 99 درصد در ایران می باشد. محصولات ما طبق استاندارد های روز دنیا و با استفاده از فناوری ها و دستگاه های مدرن فراوری می گردند. در کنار این موارد این محصولات به صورت غیر حضوری و با قیمتی استثنایی عرضه می گردند. شما عزیزان و سروران تولید کننده که در تولیدات خود به این محصول نیاز دارید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون محصولات و مجموعه ما، استعلام قیمت سود کاستیک، ثبت سفارش و خرید سود کاستیک سودا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما