قیمت سود پرک 98 درصد اشتهارد

سود پرک اشتهارد از جمله مواد شیمیایی است که کاربردهایی در صنایع مختلف به عنوان مواد اولیه دارد و در اشکال مختلفی وارد بازار می شود، لذا قیمت آن در سال ۹۸ بسته به خلوص و کیفیت مختلف بوده و نحوه خرید نیز در میزان نرخ تاثیر گذار می باشد که خرید عمده آن باصرفه و ارزان خواهد بود.

قیمت سود پرک 98 درصد اشتهارد

سود پرک به چه شکلی عرضه می شود؟

سود پرک به چه شکلی عرضه می شود؟ سود جامد پرک به صورت بسته بندی شده و در اوزان مختلفی عرضه می شود که به دلیل آب دوست بودن آب را براحتی جذب می کند، لذا به گونه ای بسته بندی می شود که در صورت تماس با رطوبت راهی برای جذب رطوبت نداشته باشد چون در غیر اینصورت رطوبت را جذب نموده و سفت می شود.

سود پرک ماده ای قلیایی و بازی است که به دلیل خورنده بودن به آن کاستیک و سوزآور می گویند که نوع خالص دارای شکل بلوری و رنگ سفید و بدون بو می باشد، در زمان ریختن آب بر روی آن از خود گرما تولید نموده و آب را به اطراف پخش می کند که به صورت های پرک، قالبی و دانه در انواع خالص یا ناخالص عرضه می شود.

سود پرک از جمله مواد شیمیایی مهم و استراتژیک است که به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف بکار می رود و استفاده ها و کاربردهای گسترده ای دارد، این ماده چربی بر بسیار قوی بوده و محیط های اسیدی را خنثی می کند و همچنین به عنوان تنظیم کننده پی اچ نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کارخانه تولید سود جامد پرک در اشتهارد

کارخانه تولید سود جامد پرک در اشتهارد کارخانه سود پرک جامد در اشتهارد حضور فعالی داشته و با مواد اولیه خالص و مطابق با استاندارد این ماده را در اشکال مختلفی در بهترین کیفیت تولید می کند، هدف از تولید سود پرک نیز رساندن این محصول به دست صنایع مختلف است لذا این ماده متناسب با نیاز صنایع مختلف تولید می شود.

سود پرک کاربردهای گسترده ای دارد و با آن محلول سفید رنگی تولید می شود که با آن فیبر های سلولزی از چوب جدا سازی می شود، این ماده در صنایع فلزی مانند تولید آلومینیوم بکار می رود و در صنعت صابون سازی نیز جهت واکنش دادن اسیدهای چرب و خنثی کردن آنها بکار می رود.

سود پرک به عنوان کاتالیزگر بکار رفته و جهت شستشوی میده در صنایع غذایی بکار می رود و همچنین از آن در آب لوله کشی بکار می رود تا با کاهش پی اچ و فلزاتی مانند سرب و مس به لوله آسیب وارد نشود، این ماده در محلول های پاک کننده و چربی بر بکار رفته و از آن جهت تمیزکاری تجهیزات استفاده می شود، علاوه بر آن در تولید سیمان، چرم، گالوانیزه، آبکاری، تولید شمع، شیشه مات، نساجی، رنگرزی، باتری سازی، نفت، گاز و پتروشیمی بکار می رود‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما