قیمت سود پرک کاستیک در بازار

سود پرک کاستیک یا هیدروکسید سدیم (NaOH)، همچنین به عنوان سودا یا چاودار سوزاننده شناخته می شود، یک ماده بسیار متنوع است که در انواع فرآیندهای تولید مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال هیدروکسید سدیم یک محصول جانبی برای تولید کلر است. قصد خرید سود کاستیک مایع و یا جامد را دارید؟ جهت اطلاع از قیمت سود کاستیک در بازار با ما همراه باشید.

قیمت سود پرک کاستیک در بازار

موارد مصرف سود پرک کاستیک

موارد مصرف سود پرک کاستیک مصرف هیدروکسید سدیم در محصولات تمیز کننده و ضد عفونی کننده ها

از هیدروکسید سدیم برای تهیه صابون و انواع مواد شوینده خانگی و تجاری استفاده می شود. سفید کننده کلر با ترکیب کلر و سدیم هیدروکسید ساخته می شود. پاک کننده های حاوی هیدروکسید سدیم چربی ها و روغن هایی را که می توانند لوله ها را به صابون تبدیل کنند ، تبدیل می کنند که در آب حل می شوند.

هیدروکسید سدیم در بخش پزشکی و داروسازی
هیدروکسید سدیم برای کمک به ساختن داروهای مختلف و دارویی از داروهای تسکین دهنده درد مانند آسپرین گرفته تا رقیق کننده خون استفاده می شود که می تواند در جلوگیری از لخته شدن خون و داروهای کاهش دهنده کلسترول کمک کند.

هیدروکسید سدیم در بخش انرژی
در بخش انرژی از هیدروکسید سدیم در تولید سلولهای سوخت استفاده می شود. سلول های سوخت مانند باتری هایی هستند که برای انواع مختلفی از جمله حمل و نقل ، انتقال مواد ، لوازم التحریر ، و برنامه های کاربردی قدرت آماده به کار قابل حمل و اضطراری ، باتری هایی را تولید می کنند که به صورت پاک و کارآمد تولید می شوند. رزین های اپوکسی ، ساخته شده از هیدروکسید سدیم ، در توربین های بادی استفاده می شوند.

هیدروکسید سدیم در تصفیه آب
تصفیه خانه های آب شهری برای کنترل اسیدیته آب و از بین بردن فلزات سنگین از آب از هیدروکسید سدیم استفاده می کنند. از هیدروکسید سدیم همچنین برای تولید هیپوکلریت سدیم ، یک ماده ضد عفونی کننده آب استفاده می شود.

هیدروکسید سدیم در محصولات غذایی
به عنوان مثال ، هیدروکسید سدیم در برنامه های مختلف مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد ، به عنوان مثال ، برای درمان غذاهایی مانند زیتون یا کمک به پنبه های قهوه ای به سبک باواریا ، تا بتواند امضای خود را از بین ببرد. هیدروکسید سدیم برای از بین بردن پوست از گوجه فرنگی ، سیب زمینی و سایر میوه ها و سبزیجات برای کنسرو استفاده می شود و همچنین به عنوان ماده ای در مواد نگهدارنده مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد که به جلوگیری از رشد قالب و باکتری در مواد غذایی کمک می کند.

هیدروکسید سدیم در محصولات چوبی و کاغذی
در بسیاری از فرایندهای کاشت ، چوب با محلول حاوی سولفید سدیم و هیدروکسید سدیم درمان می شود. این امر به حل بیشتر مواد ناخواسته در چوب کمک می کند و باعث می شود سلولز نسبتاً خالص ، که پایه کاغذ را تشکیل می دهد ، بدست آید. در فرآیند بازیافت کاغذ ، از هیدروکسید سدیم برای جدا کردن جوهر از الیاف کاغذ استفاده می شود و امکان استفاده مجدد از الیاف کاغذ فراهم می شود.

فروش عمده کاستیک سودا مایع

فروش عمده کاستیک سودا مایع مجموعه ما اقدام به فروش سود پرک کاستیک سودا در حالت مایع و به صورت عمده نموده است. محصولات ما از نظر کیفیت با بهترین موارد مشابه خارجی قابل رقابت بوده و از نظر قیمت بسیار به صرفه می باشند. شما سروران گرامی می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون محصولات و مجموعه ما، استعلام قیمت سود پرک کاستیک، دریافت راهنمایی تخصصی این ماده، ثبت سفارش و خرید سود کاستیک سودا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما