قیمت سود پرک صنعتی در بازار

سود پرک صنعتی یکی از پایه های اساسی شیمی شیمی است و به همین ترتیب کاربردهای متنوعی را پیدا می کند. برخی از دسته های کلی استفاده عبارتند از: تولید مواد شیمیایی، تولید کاغذ و خمیر کاغذ، محصولات پاک کننده، نفت و گاز طبیعی، فیلم سلولزی، فرآیند پارچه و پنبه، تصفیه آب و … . قصد خرید سود پرک صنعتی را دارید؟ جهت اطلاع از قیمت این ماده در بازار تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت سود پرک صنعتی در بازار

تعریف علمی سود پرک

تعریف علمی سود پرک یک محصول سوز آور یا سود پرک محصولی است که باعث خوردگی می شود و قادر به از بین بردن بافت های آلی است. اصطلاح سوزاک معمولاً برای توصیف مؤلفه هایی که پایه آن قلیایی است با pH برابر 5/13 است ، اگرچه بیشتر اوقات از آن به عنوان مترادف برای خوردگی استفاده می شود. برخی از محصولات سوز آور علاوه بر سود سوز آور ، سفید کننده و آمونیاک نیز هستند. این محصول به صورت جامد یا به عنوان یک محلول مایع 50٪ در دسترس است. این ماده سفید کریستالی است که برای فروش به افراد یا شرکت ها تولید می شود و کاربرد آن در بخش صنعت متداول تر است.

سود سوز آور در بسیاری از محصولات برای مصارف خانگی و صنعتی مانند پاک کننده ها ، پیستون ها و غیره استفاده می شود. سودا به عنوان پایه علاوه بر پایین آمدن قیمت نهایی محصول ، هر محصولی با حفظ و ثبات بیشتری نیز فراهم می کند. در بسیاری از سوپر مارکت ها و داروخانه ها می توانید نوشابه نوشابه خالص پیدا کنید ، اگرچه باید در استفاده از آن بسیار مراقب باشید ، زیرا این محصول بسیار خورنده است.

سود سوز آور ماده شیمیایی مهمی برای صنعت خمیر و کاغذ است. کاربردهای اصلی آن در تولید خمیر کاغذ و کاغذ شامل پخت و پز کرافت  خمیر کرافت ، استخراج لیگنین در سکانس های سفید کننده پالپ ، و ساخت مزرعه هیپوکلریت سدیم است. روش کلی برای سفید کردن پالپ شامل یک توالی سفیدکننده است که طی آن ناخالصی ها و مواد رنگی موجود در پالپ اکسیده و یا تبدیل به قالب های محلول قلیایی می شوند و یک توالی استخراج که طی آن صورت می گیرد. ناخالصی ها را حذف کنید مراحل استخراج تقریباً همیشه از سود سوز آور استفاده می شود.

خرید سود کاستیک پرک صنعتی در تهران

خرید سود کاستیک پرک صنعتی در تهران مجموعه ما اقدام به عرضه سود کاستیک پرک صنعتی در تهران و کل کشور با قیمتی استثنایی و کیفیتی بالا نموده است. محصولات ما مطابق با استاندارد های روز جهان می باشند. جهت جلوگیری از اتلاف وقت شما امکان خرید غیر حضوری نیز فراهم شده است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مجموعه ما و محصولات عرضه شده، استعلام قیمت سود کاستیک پرک، دریافت مشاوره تخصصی و رایگان، ثبت سفارش و خرید سود پرک با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما