قیمت سود پرک صنعتی در اصفهان

بهترین کارخانه سود پرک در اصفهان قرار دارد.  این محصول اصلی ترین ماده مورد نیاز در تمامی صنایع می باشد جهت اطلاع از قیمت سود پرک اصفهان می توانید از طریق همین سایت مراجعه کنید و برای خرید این محصول می توانید از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید و خریدی با کیفیت داشته باشید. 

قیمت سود پرک صنعتی در اصفهان

کاربرد سود پرک در کارواش

کاربرد سود پرک در کارواش سوپ پرک یک ماده پودر شده مانند پولک است که ماده‌ای بدون بو است و اصلی ترین ماده مورد نیاز در صنایع تولیدی و کارواش می باشد. بیشترین درصد شستشو در کارواش ها به وسیله این پودر انجام می‌شود این سود پرک با نام کاستیک سودا در صنایع پتروشیمی تولید و استخراج می شود.
پس از استخراج این ماده آن را به صورت پودر و پرک در می‌آورند و در بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می کنند.  این پودر را به تنهایی به صورت محلول در آب اولیه شستشو در کارواش ها وجود دارد و قدرت شستشوی لکه بری و جرم گیری بسیار فراوانی دارد.
این محصول برای شستشو بسیار با کیفیت است و غلظت بسیار بالایی دارد به همین دلیل این که با استفاده از مقدار کمی می‌توان به بیشترین بازدهی رسید.
در کارواش ها به دلیل شستشوی اتومبیل و استفاده مقدار زیادی از مواد شوینده صابون و شامپو هزینه‌های بسیار زیادی را  مالکان این شغل تحمیل می‌شود و استفاده از محلول سود پررنگ می تواند به کاهش مصرف مواد شوینده و کاهش هزینه‌های ها کارواش کمک کند.
همچنین این محصول در شستشوی لاستیکها، کف خودرو و تایرها نیز استفاده می شود. از کاربردهای دیگر این ماده می‌توان به صنایع چرم و نساجی، پتروشیمی، باطری سازی، تولید کاغذ و مقوا، کنسروسازی، تهیه آلومینیوم و غیره اشاره کرد. 
بهتر است هنگام شست و شو از این پودر، از دستکش و ماسک استفاده کنید. زیرا، در برخورد با پوست می تواند موجب سوختگی شود و همچنین استنشاق  آن نیز موجب مشکلات تنفسی می‌گردد. بهتر است  محصول را در بسته بندی های مقاوم و بدون نفوذ قرار دهید چرا که این  محصول، به شدت رطوبت را به خود جذب می کند. 

کارخانه تولید سود پرک 99% در اصفهان

کارخانه تولید سود پرک 99% در اصفهان  کارخانه تولید سود پرک 99 درصد، این محصول را با کیفیتی عالی  با استفاده از بهترین مواد اولیه و به صورت انبوه تولید می‌شود و به صورت عمده و مستقیم در اختیار مشتریان قرار می‌ گیرد.
اگر شما صاحب مشاغل مختلفی هستید که از این سود پرک باید استفاده کنید می توانید به صورت بی واسطه از این تولیدی خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما