قیمت سود پرک در تبریز

برای تهیه قیمت سود پرک تبریز خوب است تا بهترین عرضه کننده را پیدا کنید. البته این محصول نرخ های متفاوتی دارد که علل‌ متعددی در پشت آن پنهان است. برای مثال فروش سود پرک 98 درصد با بالاترین قیمت انجام می شود که به دلیل درصد خلوص بالا و همینطور کیفیت اعلا آن است. همینطور موضوع دیگری که بسیار تاثیرگذار در این عرصه است، نوع خرید فروش می باشد و به این مسئله در ادامه می پردازیم.

قیمت سود پرک در تبریز

از سود پرک بیشتر بدانید

از سود پرک بیشتر بدانید هدف مان ارائه نکات قابل تامل است تا از سود پرک بیشتر بدانید. نام علمی این محصول هیدروکسید سدیم است و در میان صنعت کاران به سود سوزآور، کاستیک سودا، سود جامد پرک و غیره معروف می باشد. این ماده سفید رنگ بوده و آب شونده است. آن را در آب، لیکول الکل و همینطور الکل خالص حل می کنند.

دمای ذوب آن به 1390 درجه سانتیگراد می رسد و از طرفی چگالی محصول 2.13 کیلوگرم است. همینطور جذب رطوبت و هوا را به سادگی انجام می دهد و برای همین، نقش جنس بسته ها در این عرصه بسیار زیاد است. از طرف دیگر، این ماده یکی از اساسی ترین عناصری می باشد که در تولید انواع محصولات صنعتی به کار می رود.

بطور کلی می توان اینگونه مدعی شد، کمترین شرکتی را می توان پیدا کرد که از این ماده استفاده نکند. بکارگیری از آن به بهبود کیفی محصولات کمک می کند. اما می خواهیم چند صنعت مهم را که از سود پرک کار می‌ گیرند، برای شما معرفی کنیم:

  • در تولید داروهای مختلف، لوازم آرایشی و بهداشتی و الکل سازی
  • تولید شیشه، فلز و آلیاژها مختلف
  • ساخت انواع قند، شکر، روغن و نوشابه سازی
  • برای خنثی نمودن اسید در باطری سازی
  • در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • در تولید کارتن و کاغذها متنوع
  • در کارخانه های نساجی، تولید چرم و صنایع رنگ

فروش سود پرک 98 درصد در تبریز

فروش سود پرک 98 درصد در تبریز مرکز فروش سود پرک تبریز 98 درصد این محصول با بهترین کیفیت خدمت شما ارائه می کند. قابل ذکر است، به دلیل تکه های کوچک و بزرگی که فرآورده دارد، به آن پرک می گویند و همینطور برای ایمنی بهتر، در بسته بندی های خاصی آنها را جای می دهند.

کیسه هایی که این ماده شیمیایی در آن قرار می گیرد بیشتر محصولاتی دو جداره اند که جنس شان‌ از پلی پروپیلن و پلی اتیلن می باشد. آنها وزن های متنوع نیز دارند که تا بالای 25 کیلوگرم هم می ‌رسند. البته پک های یک کیلویی هم موجود است.

به هر صورت، فروش نوع مرغوب با درصد خلوص بسیار بالا از این مجموعه آنلاین با قیمت های مناسبی انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما