قیمت خرید کلسیم کلراید جامد

کلسیم کلراید یکی از مواد معدنی کاربردی در بسیاری از صنایع می باشد که در انواع خوراکی و صنعتی تولید می شود. قیمت خرید کلسیم کلراید جامد به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و مواردی نظیر کیفیت محصول، درجه خلوص آن، نوع بسته بندی، میزان و حجم خرید، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، داخلی و یا وارداتی بودن، نوسانات نرخ ارز و .. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

قیمت خرید کلسیم کلراید جامد

همه چیز درباره کلسیم کلراید جامد

همه چیز درباره کلسیم کلراید جامد کلراید کلسیم به صورت پودری و یا پرک تهیه می شود که هر یک دارای ویژگی و کاربرد خاصی بوده و درجه خلوص متفاوتی دارند. این محصول دارای رنگی سفید بوده و در آب به خوبی حل می شود. در حالت جامد به شکل بلورهای کریستالی هشت ضلعی می باشد که شفاف و درخشان است.
این محصول برای ماندگاری بهتر و حفظ خواص خود باید دور از رطوبت و در جای خشک نگهداری شود همچنین بسته بندی آن باید بسیار محکم و استاندارد باشد. این محصول در الکل و گلیسیرین نیز قابلیت حل شدن را دارد و روش های تولید آن متنوع است.
از کلسیم کلراید در صنایع مختلفی نظیر کشاورزی، نفت و گاز، دام و طیور، پزشکی، داروسازی، غذایی و … استفاده می کنند. از این محصول در تهیه انواع پلاستیک و لاستیک خودرو استفاده می شود همچنین در کارخانه های  تولید مواد غذایی به عنوان مواد نگهدارنده همچنین بالا بردن کلسیم در لبنیات و ماندگاری بهتر مواد غذایی استفاده می کنند.
از این ماده پر مصرف در تهیه انواع کودهای کشاورزی برای رشد بهتر گیاهان و افزایش کیفیت خاک زراعی استفاده می گردد همچنین در استخرها نیز برای متعادل کردن کلسیم و املاح معدنی موجود در آب کاربرد زیادی دارد. برای تهیه بتن و بالا بردن مقاومت بتن در برابر عوامل محیطی از کلسیم کلراید بهره می برند که نقش مهمی در سفت شدن سریع بتن و افزایش کیفیت آن دارد.

خرید مستقیم انواع کلسیم کلراید

خرید مستقیم انواع کلسیم کلراید خرید کلسیم کلراید بی رنگ به صورت مستقیم از طریق همین شرکت برای مشتریان امکان پذیر می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و ارسال کالا با کارشناسان فروش تماس حاصل فرماید. از مزیت های خرید بدون واسطه می توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه، سود مطلوب برای خریدار و … اشاره کرد.
در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در زمینه ساخت کلسیم کلراید برای کاربردهای مختلف در حال فعالیت می باشند و با استفاده از جدیدترین فرمولاسیون و تکنولوژی پیشرفته این محصول را با کیفیتی عالی تولید نموده و پس از آماده شدن در بسته بندی های استاندارد و در وزن های متنوع وارد بازار فروش می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما