قیمت خرید کاستیک سودا گرانول

قیمت خرید کاستیک سودا به عوامل متعددی بستگی دارد که سبب تغییر قیمت نهایی می شود. یکی از این عوامل مهم، درصد خلوص هیدروکسید سدیم می باشد؛ به این صورت که درصد خلوص پایین تر سبب ارزان تر شدن محصول می گردد. میزان عرضه و تقاضا نیز تاثیر مستقیمی روی قیمت کاستیک سودا دارد. علاوه بر موارد ذکر شده، نوسانات بازار، نوع کاربرد، وزن ماده، برند سازنده و نوع بسته بندی از عوامل تاثیر گذار دیگر محسوب می شوند.

قیمت خرید کاستیک سودا گرانول

نگاهی بر نقش کاستیک سودا در صنعت

نگاهی بر نقش کاستیک سودا در صنعت کاستیک سودا ماده شیمیایی سفید رنگ و جامدی است که نوعی باز قوی شمرده می شود از این رو در بسیاری از صنایع مختلف کاربرد اساسی دارد. در عین کاربرد های فراوان، ولی در صورت تماس با پوست بسیار خطرناک است. علاوه بر ساختار مولکولی ساده، این ماده حالت خورندگی دارد از این رو باید در هنگام استفاده تمام نکات ایمنی را رعایت کرد.

از کاستیک سودا حدود ۵۶ درصد در صنایع شیمیایی، ۲۵ درصد در صنایع غذایی و ۱۹ درصد در صنایع مختلف دیگر استفاده می شود. از پر کاربرد ترین موارد استفاده کاستیک سودا، می توان تولید مواد شوینده و نمک های سدیمی را نام برد. برای تولید آلومینیوم نیز از این ماده شیمیایی استفاده فراوانی می شود. 

 این ماده شیمیایی در صنایع پتروشیمی نیز کاربرد دارد به این صورت که؛ برای افزایش قلیایی شدن سیستم بنتونیت، ویسکوزیته گل و از بین بردن گاز های اسیدی در گل حفاری کاربرد دارد و به صورت ماده افزودنی به گل اضافه می شود.

کاستیک سودا در صنایع غذایی، نیز کاربرد دارد به این صورت که برای شستشوی میوه ها و سبزیجات استفاده می شود؛ زیرا خاصیت ضد عفونی کننده دارد. هم چنین به عنوان آنتی باکتریال در کنسرو ها و برای گرفتن تلخی زیتون استفاده می شود. از ویژگی های بارز آن می توان، چربی زدایی قوی و تنظیم کننده PH را نام برد.

علاوه بر موارد فوق، برای تولید ابریشم مصنوعی، خمیر کاغذ، رنگ، صابون و مواد شوینده، خنثی کردن اسید و باتری سازی از کاستیک اسید استفاده می شود. 

تولید کننده کاستیک سودا جامد سفید

تولید کننده کاستیک سودا جامد سفید به دلیل ویژگی ها و کاربرد های فراوان کاستیک سودا جامد، این محصول توسط تولیدکننده ماهر و متخصص به میزان انبوهی تولید می شود. تولید کننده کاستیک سودا با استفاده از خط تولید کاملا جدید و پیشرفته و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و افراد مجرب اقدام به تولید و عرضه این محصول کرده است.

این محصولات طبق اصول استاندارد جهانی و با رعایت نکات ایمنی بالا، توسط تولید کننده بسته بندی می گردد و جهت عرضه به بازار فرستاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما