قیمت خرید آب ژاول اسیدی

با پیشرفت علم و تکنولوژی، انسان پس از تلاش های بسیار موفق به تولید محصولی به نام آب ژاول اسیدی شد. امروزه این محصول با توجه به کارایی بسیار زیاد و بسیار موثر، به صورت خانگی و همچنین با کاربری صنعتی برای سفید کردن البسه و ضد عفونی کردن سطوح به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید آب ژاول اسیدی با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه تولیدی این محصول، عدد مشخص و ثابتی نبوده؛ اما مصرف این فراورده با هر هزینه ای، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

قیمت خرید آب ژاول اسیدی

آب ژاول اسیدی چگونه تولید می شود؟

آب ژاول اسیدی چگونه تولید می  شود؟

پیش‌تر گفته شد که آب ژاول  به دو صورت صنعتی و خانگی در غلظت های مختلف قابل استفاده می باشد؛ اما در مصارف خانگی به آن وایتکس یا سفید کننده نیز می‌گویند؛ که برای لکه بری و سفید کردن لباس های به رنگ روشن و تمیز ضدعفونی کردن سطوح مختلف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. اما آب ژاول صنعتی اسیدی، در صنایع مختلف با توجه به خاصیت ضد میکروبی،ضد ویروسی و ضد باکتریایی این محصول، برای ضدعفونی کردن سطوح مختلف کاربرد دارد و استفاده از آن در صنایع مختلف، با توجه به تاثیر گذاری و خصوصیات ضد میکروبی امری بسیار ضروری و لازم است.

آب ژاول اسیدی با مخلوط کردن حجم  مشخصی از نمک تغلیظ شده با درجه خلوص بالا که طی فرآیندی مشکل و پرهزینه خالص می شود، با حجم مشخصی از کلر همراه با آب تولید می شود. پس از مرحله تولید که مرحله ای بسیار حساس و مهم می‌باشد، به مرحله بسته بندی و سپس توزیع آب ژاول، خواهیم رسید.

توزیع این فرآورده اسیدی در بسته بندی های مختلف پلاستیکی غیر قابل واکنش با این اسید به صورت پلمپ، در حجم ها و وزن های مختلف، با توجه به نیاز بازار مصرف صورت می پذیرد. اگر توزیع این اسید برای مراکز صنعتی انجام پذیرد، آن ها را در مخازن پلاستیکی بسیار بزرگ با توجه به نیاز و تقاضای کارخانجات و صنایع مختلف ذخیره و با رعایت اصول و نکات مربوط به حمل و نقل فراورده های اسیدی، به مراکز پخش یا به صورت مستقیم به کارخانجات متقاضی ارسال و توزیع می کنند.

مرکز توزیع آب ژاول اسیدی

مرکز توزیع آب ژاول اسیدی

مرکز توزیع آب ژاول اسیدی، با توجه به نوع کاربری و درجه خلوص این مایع اسیدی اقدام به توزیع می کند. تولید و خرید آب ژاول برای مصارف خانگی با توجه به کاربرد های روزانه بسیار زیاد وایتکس در اکثر منازل، امری ضروری به نظر می رسد و تولید کنندگان این محصول اسیدی باید با تولید انبوه و بسته بندی این مایع سفید کننده اسیدی در حجم های کوچک‌تر و وزن های یک لیتری تا حداکثر چهار لیتری، بتوانند جواب گوی نیاز بسیار زیاد این محصول اسیدی باشند؛ اما زمانی که خرید آب ژاول در ابعاد صنعتی و برای ضد عفونی کردن مکان های بزرگ‌تر و شستشوی داخلی بعضی از دستگاه های صنعتی صورت گیرد، تولید کنندگان این محصول باید بتوانند با برنامه ریزی صحیح، توزیعی مناسب و ارسالی به موقع داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما