فروش ویژه سود جامد پرک زنجان

سود پرک زنجان، محصولی با کیفیت و با خلوص مناسب برای استفاده در صنایع گوناگون است. این سود ظاهری جامد و کریستالی دارد که در عین شفافیت، بسیار خطرناک است. سود های جامد پرک از فرآورده های سود سوز آور مایع با حداکثر خلوص ۵۰ درصد هستند که پس از فرآوری خلوص آن ها به ۹۹/۵ درصد هم می‌رسد.

در این سایت، انواع سود پرک جامد زنجان با خلوص های مختلف برای کاربردهای گوناگون به صورت ویژه به فروش می‌رسد.

فروش ویژه سود جامد پرک زنجان

نگاه کلی به کاربرد های سود پرک

نگاه کلی به کاربرد های سود پرک

سود پرک یا هیدروکسید سدیم در دمای محیط ماده ای سفید رنگ، جامد و پولکی شکل است. سود پرک از مواد اولیه اصلی و پر کاربرد در صنایع تولیدی مختلف است که بدون وجود آن، چرخه بسیاری از تولیدی ها از حرکت باز می ایستد. از نحوه پیدایش این ماده با ارزش اطلاع دقیقی موجود نیست اما تاریخچه هیدورکسید سدیم‌ با صابون پیوند خورده است. زمانی که این ماده با چربی هایی ترکیب شد و پس از واکنش شیمیایی، ماده ای چربی زدا و کف کننده حاصل شد. اما امروزه موارد استفاده سود پرک بسیار گسترده است و علاوه بر استفاده در صنایع شوینده و بهداشتی، در بیشتر صنایع تولیدی مورد استفاده است.

سود پرک از تغلیظ و تبخیر سود مایع حاصل می شود، با توجه به اینکه نگهداری و انتقال سود مایع سختی های خاص خود دارد، تبدیل آن به سود جامد، با حذف این مشکلات، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه اسفرآیند تبدیل سود مایع به جامد، انواع سود های جامد به صورت پرک، گرانول و پودر تولید می‌شوند. هر کدام از این سود ها در زمینه های مختلف استفاده می‌شوند. متناسب با کاربرد سود جامد، نوع آن و روش تولید تعیین می‌شود.

سود پرک کریستال برای استفاده در صنایع، دوباره به حالت مایع بازگردانده می‌شود. این سود به صورت محلول در آب است، که در این حین، انرژی گرمایی زیادی نیز تولید می‌شود.

از کاربرد های سود پرک می توان به تقش آن در تولید و شفاف سازی آلومینیم اشاره کرد. در صنعت نفت و گاز، نیز برای حذف ترکیبات گوگرد به کار می رود. در تولید کاغذ، پارچه، چرم، کاشی و سرامیک از خاصیت سفید و براق کنندگی سود پرک استفاده می‌شود. خاصیت قلیایی سود پرک، در چربی زدایی تجهیزات کارخانه ها و تولید شوینده ها به کار می رود. از این ماده در تنظیم PH آب، مواد غذایی، انواع اسید ها و ‌… نیز استفاده می‌شود. صنایع غذایی، داروسازی، تصفیه فاضلاب و بازیافت و … از سود پرک با خلوص های مختلف استفاده می‌کنند.

شرکت تولید سود پرک کریستال در زنجان

شرکت تولید سود پرک کریستال در زنجان

تولید سود پرک  کریستال در نقاط مختلف کشور از جمله زنجان صورت می‌گیرد. با توجه به حجم بالای صنایع تولیدی در کشور نیاز به سود پرک کریستالی هم بسیار افزایش یافته و دولت برای تامین این ماده اولیه، از محصولات وارداتی استفاده می‌کند.

شرکت تولیدی سود پرک زنجان با بهره گیری از تجهیزات و روش های مدرن، یکی از تولید کنندگان سود های پرک مرغوب با عیار بالا، برای استفاده در صنایع  تولیدی داخلی و خارجی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما