فروش ویژه سدیم سوز اور اصل

سدیم سوز اور به نام های سود پرک و یا هیدروکسید سدیم نیز شناسایی می شود و رنگ آن سفید مایل به شیری است و به صورت دانه های جو پرک شده دیده می شود و به همین دلیل به آن سود پرک نیز می گویند.
سود پرک اصل بسیار قلیایی است و مانند اسید خورنده می باشد و می توان آن را به حالت مایع نیز درآورد و از آن در صنعت برای تهیه ی صابون های ضد آکنه و تولید پارچه ها و ملحفه های سفید استفاده می شود.

فروش ویژه سدیم سوز اور اصل

نکاتی ایمنی استفاده از سود سوز آور

نکاتی ایمنی استفاده از سود سوز آور هنگام استفاده از سود سوز آور حتما بای از وسایل ایمنی در آزمایشگاه مانند روپوش و عینک و دستکش لاتکس استفاده کنید تا از اثر خورندگی آن محفوظ بمانید و از برخورد این ماده با پوست بدن و چشم ها و همچنین لباس هایتان جلوگیری کنید.

در صورت برخورد سود پرک با چشم ها حتما به پزشک مراجعه نمایید تا توسط مواد مخصوصی چشم شما را شست و شو دهد و از آسیب رسیدن به چشم هایتان جلوگیری شود و همچنین پسماندهای حاصل از کار و آزمایش با سود سوز آور را هرگز درون زباله های روزانه رها نکنید.

هرگز هیدروکسید سدیم را به طور ناگهانی با الکل و یا با سایر حلال ها حل نکنید زیرا ممکن است یک واکنش شدید اتفاق بیفتد و سبب ایجاد صدمات جدی شود و از قرار دادن این ماده ی قلیایی در ظرف های فلزی و یا ظروف پلاستیکی پرهیز کنید و آن را در ظروف آزمایشگاهی مخصوص قرار دهید.

در صورت ایجاد واکنش ناگهانی توسط سود سوز آور برای خنثی کردن اثر خورندگی آن مقداری اسید بر روی آن بریزید و در صورت برخورد هیدروکسید سدیم و یا سود پرک با پوست دست هایتان، دست های خود را به مدت 15 دقیقه به طور مدام با آب سرد شست و شو دهید و پس از آن از پماد ضد سوختگی مانند زینک اکساید استفاده کنید تا میزان سوزش و التهاب پوستتان کمتر شود.

راهنمای خرید سدیم سوز اور خالص

راهنمای خرید سدیم سوز اور خالص هیدروکسید سدیم در صنعت کاربردهای بسیار زیادی دارد و در صنایع داروسازی و همچنین صنایع تولید وسایل ساختمانی و در صنعت ریسندگی و تولید پارچه از آن استفاده می شود البته استفاده از آن فقط باید توسط افراد متخصص صورت گیرد.
برای تهیه ی هیدروکسید سدیم ابتدا سود پرک را در آب و یا درون اتانول حل می کنند و پس از تبخیر شدن این مایع، هیدروکسید سدیم به دست می آید و دارای رنگ سفید مات است و برای خرید هیدروکسید سدیم بسته بندی شده لازم است که به رنگ آن توجه کنید زیرا رنگ آن نشان دهنده ی خلوص آن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما