فروش مستقیم کلسیم کلراید دو آبه مرغوب

کلسیم کلراید دو آبه مرغوب در صنایع مختلف تولیدی به عنوان ماده اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول شباهت بسیار زیادی به سدیم کلرید دارد و ترکیبات شیمیایی و کاربردهای آنها تقریباً به یکدیگر شبیه هستند. امروزه میزان تقاضا از سوی کارخانجات تولیدی برای خرید مستقیم این محصول افزایش یافته و همین امر رقابت تولید کنندگان را موجب شده است. بهترین شیوه خرید و فروش انواع کلسیم کلراید با قیمت رقابتی چیست؟

فروش مستقیم کلسیم کلراید دو آبه مرغوب

ترکیبات شیمیایی انواع کلسیم کلراید

ترکیبات شیمیایی انواع کلسیم کلراید کلسیم کلراید نوعی ترکیب شیمیایی با فرمول CaCl2.xH2O و نام های دیگری مانند کلرور کلسیم و کلسیم کلرید است. کلسیم و کلر دو ماده اصلی تشکیل دهنده آن هستند و اغلب با دو ملکول آب همراه می باشند. این ترکیبت موجب جذب رطوبت تا میزان بسیار زیادی می شود که به همین علت نیز به عنوان نمگیر در صنایع مختلف بسیار کاربردی است.
کلسیم کلرید به طور عمده با واکنش سنگ آهک با فرمول ملکولی CaCo3  و اسید هیدرولیک با فرمول ملکولی HCl تولید می شود. وزن ملکولی کلسیم کلراید مرغوب 110.978 گرم بر مول است. نقطه جوش آن 1670 و نقطه ذوب آن نیز 72 درجه سانتی گراد است.
از نظر شکل ظاهری نیز ماده ای سفید، بی بو و جاذب رطوبت است که اگر در معرض هوا قرار بگیرد به راحتی رطوبت را جذب می کند. کلسیم کلراید در دو نوع صنعتی و خوراکی تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. از جمله موارد کاربرد این دو نوع کلسیم کلرایدها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاری چاه های نفت و پتروشیمی
  • تهیه رنگدانه و صابون های فلزی
  • مناسب در ساخت گلیسرول
  • استفاده در صنعت داروسازی
  • ماده اولیه در تهیه و تولید خوراک دام و طیور

همچنین باید خاطر نشان کرد که در صنعت بتن سازی نیز از کلسیم کلراید با درجه خلوص تعیین شده برای ساختن بتن های درزگیر استفاده می کنند.

مرکز پخش کلسیم کلراید دو آبه

مرکز پخش کلسیم کلراید دو آبه طبق آمارها بازار جهانی عرضه و خرید و فروش کلسیم کلراید دو آبه بیش از چهار میلیون تن در سال است. از دلایل مهم افزایش میزان تقاضا برای خرید این محصول می توان به روند رو به رشد کاربرد آن در صنعت تولید محصولات ضد یخ و کنترل گرد و غبار اشاره کرد.
در بازار داخلی نیز طی سالهای اخیر شاهد افزایش میزان تولید، صادرات و پخش کلسیم کلراید با خلوص مختلف با شیوه های مختلف بوده ایم. میزان صادرات کلسیم کلراید به کشورهای خاورمیانه نیز طی سالهای اخیر رشد قابل چشمگیری داشته است.
شرکت های فعال در زمینه صادرات، پخش و توزیع عمده انواع این محصول برای خرید عمده و بهره مندی از قیمت کارخانه تولیدی می توانند به صورت آنلاین و از طریق متخصصان این مرکز اقدام به ثبت سفارش کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما