فروش عمده کلسیم کلراید دی هیدرات

کلسیم کلراید دی هیدرات پودر سفید رنگی می باشد که بافت دانه دانه دارد و با سرعت زیادی آب را جذب می کند و رطوبت را هم از هوا جذب می کند، این ماده در آب حل می شود و به شدت گرماده می باشد.

کلسیم دی کلراید بسته به نوع و کیفیت، در بازار خریداران خاص خود را دارد و خریدار از طریق شرکت های معتبر کلسیم کلراید خالص راخریداری نموده و به مصرف مورد نظر می رساند.

در ادامه این مطلب در مورد این مواد شیمیایی پرکاربرد بیشتر صحبت خواهیم نمود:

فروش عمده کلسیم کلراید دی هیدرات

کاربرد کلرید کلسیم در صنعت

کاربرد کلرید کلسیم در صنعت

کلسیم کلراید به شکل پودری سفید رنگ است که در دمای اتاق در آب حل می شود. کلسیم کلراید ماده ای شیمیایی است که در صنعت بسیار مورد استفاده می باشد که می توان به موارد زیر اشاده کرد:

کلسیم کلراید به عنوان یخ زدا استفاده می شود و برای گیاهان و خاک بی ضرر می باشد، به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده در دمای پایین موثر می باشد.

از دیگر کاربردهای کلسیم کلراید اینکه به عنوان پوشش دهنده در سطح جاده ها می باشد، به صورتی که محلول غلیظ شده را بر روی جاده های خاکی می ریزند تا از بلند شدن گرد و خاک جلوگیری کنند.کلسیم کلراید رطوبت را جذب می کند و از نشست آب جلوگیری می کند.

کلسیم کلراید خوراکی هم به عنوان افزودنی در غذا استفاده می شود. کلسیم کلراید خوراکی در صنایع دارویی و خوراک دام ها و طیور هم مورد استفاده قرار می گیرد و برای ساخت مواد غذایی هم کاربرد دارد.

کلسیم کلراید برای حفظ سلامت و بهداشت استخرها هم مورد استفاده قرار می گیرد‌ و با توجه به میزان مواد معدنی ، محلول آب استخر می تواند نرم یا سخت باشد که کلراید کلسیم آب را متعادل می کند. کلسیم کلراید کابرد زیادی در صنعت و آزمایشگاه دارد.

بد نیست بدانید کلسیم کلراید مایع به دلیل اینکه خاصیت جذب دارد در خانه داخل کمد و کابینت قرار می گیرد و رطوبت آن مکان را جذب می کند. و هم چنین کلسیم کلراید به عنوان یک افزودنی در نوشیدنی های ورزشکاران استفاده می شود.کلسیم کلراید می تواند در پایین آوردن نقطه ذوب و انجماد آب موثر باشد.

قیمت بهترین انواع کلسیم کلراید دی هیدرات

قیمت بهترین انواع کلسیم کلراید دی هیدرات

قیمت کلسیم کلراید به نوع و کیفیت آن بستگی دارد که شرکت های تولید کننده این شرایط خرید از طریق اینترنتی این ماده شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی را فراهم آورده اند و از این رو شما عزیزان می توانید برای خرید کلسیم کلراید با کیفیت تضمین شده به صورت آنلاین اقدام به سفارش محصول خود نمایند ودر کمترین زمان آن را تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما