فروش سود کاستیک پرک اصفهان

فروش سود کاستیک پرک اصفهان با قیمتی فوق العاده و استثنایی به صورت حضوری و غیر حضوری و اینترنتی از طریق سایت ما امکان پذیر می باشد. جهت درخواست سفارشات عمده می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید. بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را با ما تجربه کنید.

فروش سود کاستیک پرک اصفهان

موارد استفاده سود کاستیک

موارد استفاده سود کاستیک سود کاستیک با نام علمی سدیم هیدروکسید در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد می باشد و دارای فرمول شیمیایی NaOH می باشد که به آن سود سوز آور نیز گفته می شود.

سدیم هیدروکسید یک باز قوی بوده که با اسید واکنش داده و باعث خنثی سازی آن می گردد. به این دلیل به آن سود سوز آور می گویند که دارای خاصیت خورندگی می باشد و در صورت تماس با پوست باعث آسیب و خوردگی پوست می گردد.

سود کاستیک پرک توسط دستگاه های صنعتی و پیشرفته به صورت گسترده و زیاد تولید می گردد، زیرا بسیار کاربردی می باشد و در صنایع مختلف از آن استفاده می گردد. از موارد استفاده از سود پرک می توان در صنایع کاغذ و کارتن سازی، تولید دارو، تولید چرم، صنایع رنگ سازی، تولید چسب، صنایع پتروشیمی و نفت و گاز، در کارهای تحقیقاتی و آزمایشگاهی، تولید آلومینیم و شیشه، تولید لبنیات و شیر و… می توان نام برد.

به هنگام کار با سود پرک که یک باز قوی می باشد باید یک سری نکات ایمنی و حفاظتی را رعایت کرد تا دچار آسیب و ضرر نشوید.

حتما باید از دستکش و ماسک استفاده کنید. اگر به هنگام کار مقداری از سود در اثر نا احتیاطی در چشم بپرد می تواند حتی منجر به کوری و از دست رفتن بینایی گردد. استنشاق زیاد از بخار های متصاعد شده از سود پرک، می تواند سبب آسیب جدی به ریه ها گردد. در صورت خوردن و بلعیدن سود کاستیک، منجر به آسیب جدی به مخاط مری و دستگاه گوارش و مشکلات گوارشی و حتی استفراغ و اسهال می گردد.

شرکت تولید سود کاستیک صادراتی

شرکت تولید سود کاستیک صادراتی شرکت تولید سود کاستیک صادراتی آماده عرضه این محصول به تمام نقاط کشور برای استفاده در صنایع مختلف می باشد. بسته بندی سود کاستیک باید مخصوص و کاملا نفوذ نا پذیر باشد زیرا در صورت ورود رطوبت یا تماس با اکسیژن هوا، سود کاستیک خراب می گردد و نم می گیرد و بنابراین خاصیت خود را از دست می دهد. بنابراین برای حمل و نقل سود کاستیک پرک باید نهایت دقت را بکار برد.

در صورت نیاز به کمک می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما