فروش سود پرک 98 درصد کیلویی

سود پرک کیلویی در بسته بندی های ۲۵ کیلویی به فروش می رسد. این محصولات متناسب با زمینه کاربری، دارای درصد خلوص متفاوتی هستند. سود پرک جامد با خلوص ۹۸ درصد را می توان جزو با کیفیت ترین انواع سود دانست که با استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید می شود.

در این فروشگاه اینترنتی، سود پرک ۹۸ درصد کیلویی با بسته بندی لمینتی به صورت مستقیم به تولید کنندگان صنایع مختلف عرضه می شود. 

فروش سود پرک 98 درصد کیلویی

اطلاعات فنی درباره سود پرک

اطلاعات فنی درباره سود پرک

سود جامد پرک، ماده ای سفید رنگ، پولکی شکل با خاصیت قلیایی است که بویی ندارد. در بین مواد شیمیایی بازی شناخته شده در طبیعت، سود پرک یا سدیم هیدروکساید، بیشترین میزان PH  را به خود اختصاص داده است. با اینکه این ماده از دیرباز در طبیعت موجود بوده اما در رابطه با نحوه کشف خواص آن اطلاعات دقیقی بیان نشده و می توان تهیه صابون با آن را، نخستین کاربرد تجاری سود پرک دانست. از خواص این ماده می توان ویژگی های زیر را بیان کرد:

  • محلول در آب
  • واکنش پذیری بالا
  • خاصیت قلیایی بالا
  • سفید کنندگی 

هر کدام از این ویژگی ها به تنهایی می تواند علت ‌کاربرد سود پرک در صنایع مختلف باشد. سود پرک، ماده ای جامد است که از سدیم هیدروکساید مایع تولید می شود. سود های مایع با درصد خلوص ۴۸ تا ۵۰ درصد برای تبدیل به سود جامد در نظر گرفته می شوند. برای تولید سود ، اغلب از روش الکترولیز آب نمک استفاده می شود. سه روش الکترولیز وجود دارد که از نظر روش تولید، هزینه، تولید محصولات جانبی و اثرات زیست محیطی با هم تفاوت هایی دارند.

در هر سه روش، آب نمک، تحت تاثیر جریانی مستقیم از الکتریسیته قرار می گیرد. پس از انجام واکنش، سدیم هیدروکساید، محلول در آب است و برای تهیه سود پرک، لازم است تا عملیات دیگری روی آن انجام شود و پس از گذر از دستگاه پرک کننده، سود جامد پرک به دست آید. 

امروزه کاربرد سود پرک در دنیا افزایش یافته است. در صنایع پتروشیمی، صنایع غذایی، محصولات آرایشی، بهداشتی، داروسازی، نساجی، تصفیه آب و فاضلاب، حفظ محیط زیست و …. از خواص سود پرک به صورت گسترده استفاده می شود.

تامین کننده سود جامد پرک کیلویی

تامین کننده سود جامد پرک کیلویی

شرکت های تولید کننده سود پرک، با توجه به مواد اولیه، تجهیزات و روش تولید، سود های پرک با درصد خلوص متفاوت را تولید می کنند. این محصولات پس از تولید در بسته بندی های عایق دار، قرار گرفته تا به بازار عرضه شوند. بسته بندی استاندارد سود پرک به صورت ۲۵ کیلویی است و و در حجم های های بالا و به صورت تناژ معامله می‌شود.

این سایت به عنوان تامین کننده سود پرک کیلویی، این محصول را در حجم های کمتر نیز به مصرف کنندگان ارائه می کند. آزمایشگاه ها، دانشگاه ها و … از مصرف کنندگان سود پرک در حجم های کم هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما