فروش سود پرک 98% درجه یک

فروش سود پرک درجه یک با قیمتی استثنایی و فوق العاده هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری و از طریق سایت ما امکان پذیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

فروش سود پرک 98% درجه یک

تاریخچه استفاده از سود پرک

تاریخچه استفاده از سود پرک سود پرک یکی از مواد اولیه ی بسیار کاربردی در صنایع مختلف می باشد. سود پرک با نام سود کاستیک یا سود سوز آور نیز شناخته می شود و دارای فرمول شیمیایی NaOH است که دارای خاصیت بازی بسیار قوی می باشد و می تواند اسید های بسیار قوی را خنثی کند.

سود پرک نوع جامد سدیم هیدروکسید می باشد که به شکل گرد سفید رنگی است که از آن می توان در صنایع شیمیایی بهره برد.

سود پرک با درصد خلوص های متفاوت هایی تولید می گردد که خالص ترین آن ها سود پرک ۹۸ درصد است.

موارد استفاده از سود پرک در صنایع تولید رنگ، تولید فلزات مانند آلومینیم، تولید دارو، نفت و پتروشیمی، تولید کاغذ و کارتن، تولید پلاستیک، تولید چسب و… می باشد.

به هنگام استفاده و کار با سود پرک باید مراقب باشید و نکات ایمنی و حفاظت شخصی را رعایت کنید. حتما از دستکش و ماسک استفاده کنید تا احتمال تماس و استنشاق سود پرک را به حداقل برسانید. در صورت تماس سود پرک با پوست می تواند باعث خوردگی پوست و سوزش پوست گردد و در صورت خوردن اشتباهی باعث مشکلات شدید و خطرناک گوارشی می گردد. استنشاق بیش از حد آن نیز باعث سمیت ریوی و مشکلات تنفسی می گردد.

به هنگام انتقال و حمل و نقل سود پرک باید آن را در بسته بندی های کاملا استاندارد و نفوذ ناپذیر قرار دهید و  با ماشین های مخصوص آن ها را منتقل کنید تا دچار رطوبت زدگی و از دست رفتن خاصیت آن نگردد.

تامین کننده سود پرک درجه یک صادراتی

تامین کننده سود پرک درجه یک صادراتی تامین کننده سود پرک صادراتی درجه یک و با کیفیت با قیمتی استثنایی و عالی آماده ی عرضه این محصول به کارخانه ها و کارگاه های مختلف می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید و این محصول را به صورت غیر حضوری و به راحتی سفارش دهید.

سود پرک با درصد خلوص های متفاوت و در بسته بندی های بسیار عالی آماده فروش و عرضه به تمام نقاط کشور می باشد.

جهت خرید حضوری نیز می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و هماهنگی های لازم جهت خرید را انجام دهید. بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را با ما تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما