فروش سود پرک کریستال بسته بندی

سود پرک کریستال در تناژ بالا و در بسته بندی های ۲۵ کیلویی به فروش می رسد. با توجه به واکنش سریع این ماده با هوا، بسته بندی این محصول در کیسه های پوشش دار لمینتی صورت می‌گیرد. سود پرک دارای کاربرد وسیعی در صنعت است که علاوه بر تولید داخل، با واردات نیز تامین می‌شود. در این سایت انواع سود پرک با درصد خلوص متفاوت، در بسته بندی های با کیفیت و به صورت مستقیم به فروش می رسد.

فروش سود پرک کریستال بسته بندی

موارد استفاده سود پرک در صنایع

موارد استفاده سود پرک در صنایع سود پرک ماده اولیه بسیاری از صنایع تولیدی در کشور های مختلف است و هر روز به میزان‌ مصرف آن در جهان افزوده می شود. این ماده جامد و سفید رنگ  به شکل های پرک، گرانول و پودری تولید می شود. این سود های جامد از نظر خواص بسیار شبیه به هم هستند و از نظر چگالی و درصد خلوص با هم تفاوت هایی دارند. این محصولات فرآورده های سود سوزآور مایعی هستند که در اثر تغلیظ و تبخیر، به وجود آمده اند. از جمله روش های تولید سود پرک، روش های الکترولیز و دیافراگم است، که در طی فرآیند تبخیر، مواد دیگری چون جیوه، آب ژاول و … نیز به وجود می آیند. 

سود پرک از سود مایع با غلظت ۵۰ درصد به دست می آید. متناسب با کاربرد آن، میزان خلوص آن تعیین می شود. در صنایع تولیدی حساس از سود های با عیار بالا و مرغوب استفاده می شود. بهترین عیار سود پرک تولیدی ۹۹/۹ درصد است؛ میزان اندک ناخالصی به خاطر وجود کربنات سدیم، آهن و … است. این محصول دارای کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت است که بیان می شود: 

  • در صنعت نساجی از سود پرک جهت شفاف کردن الیاف و از بین بردن پرز ها استفاده می شود. 
  • در صنایع غذایی مانند لبنیات، کنسرو جات، نوشیدنی ها، تصفیه و تهیه روغن های خوراکی، تولید قند و شکر و … از خواص سفید کنندگی و قلیایی آن استفاده می شود. 
  • در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی از سود پرک استفاده می کنند. این محصول که از تولیدات پتروشیمی هاست، از مواد اولیه و کاربردی واحد های پتروشیمی هم محسوب می شود.
  • در صنعت آلومینیوم، از سود پرک جهت استخراج و فرآوری این فلز بسیار استفاده می شود.
  • از خاصیت خورندگی این ماده، در پاکسازی محیط زیست استفاده می شود.
  • سود پرک دارای خاصیت قلیایی است که در تولید شوینده ها به کار می‌رود.
  • برای تنظیم PH آب، اسید ها و سایر محلول ها از سود پرک استفاده می شود.
  • و ….

تامین کننده سود پرک کریستال صادراتی

تامین کننده سود پرک کریستال صادراتی ایران کشوری در حال توسعه است که مصرف سود پرک در آن بالا بوده و این کالا از طریق واردات نیز در اختیار صنایع قرار می‌گیرد. با این حال، ایران جزو کشور های صادر کننده آن هم محسوب می شود. سود پرک  کریستال صادراتی ایران از بهترین نوع سود های تولیدی با خلوص بسیار بالا، در بسته بندی های مرغوب و عایق بندی شده است. 

بسیاری از شرکت های تولید کننده سود های جامد، تامین کننده سود پرک صادراتی هستند که بهترین محصولات خود را برای صادرات در نظر می گیرند. این سود ها جزو سود های سوپر و ممتاز هستند که در بازار های اروپایی به فروش می رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما