فروش سود پرک خالص 98%

فروش سود پرک خالص ٩٨% به روش های مختلفی انجام می شود، سود پرک یک ماده شیمیایی قلیایی می باشد که رنگ آن سفید و پولکی شکل است، که نام صنعتی و علمی آن سود کاستیک است که در صنایع شیمیایی کار برد بسیاری دارد. 

نام کتابی این محلول قلیایی سدیم هیدر اکسید می باشد که یک حلال بسیار قوی در صنعت صنایع شیمیایی می باشد. 

فروش سود پرک خالص 98%

اهمیت خلوص سود پرک در صنعت

اهمیت خلوص سود پرک در صنعت سود کاستیک پرک در حلال های صنعتی، الکل، متانول و گلیسیرین نسبتا مساوی می باشد و درصد متناسبی با این محلول ها دارد، و اساسا ماده ایی جامد می باشد. 

سود کاستیک پرک در صنایع استفاده بسیار دارد و یکی از مواد مهم و استفاده شده در ساخت کاغذ می باشد زیرا یکی از فرایند های تولید کاغذ فرایند شیمیایی است. 

سود کاستیک در صنایع مختلفی و مهمی کار برد بسیار دارد، این ماده در صنایع رنگ رزي، صنایع کارتون و کاغذ، صنایع ساخت چرم های مصنوعی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، در صنایع خنثی سازی ا‌سید و ساخت باطری، ساخت چربی گیر ها و صنایع وابسته، درصنایع غذایی مخصوصا صنایع تولید شیر و تولید انواع کنسرو، در صنایع دارو سازی و لوازم بهداشتی و در صنایع تولید شیشه، روی، گالوانیزه و ساخت پروفیل های درب و پنجره  استفاده می شود. 

سود کاستیک پرک یا سدیم هیدرو اکساید یکی از محصولات ساخت کشور می باشد که در صنایع مختلف از آن به عنوان حلال و چربی گیر استفاده می شود. 

صادرات سود کاستیک پرک خالص به عراق

صادرات سود کاستیک پرک خالص به عراق صادرات سود پرک خالص هر ساله به کشور عراق انجام می گیرد تا در تولید صنایع مختلف در کشور عراق کمک کند، این ماده جامد در ایران از ترکیب سدیم و هیدروژن اکسید شده ساخته می شود و در کارخانجات بزرگ صنایع غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. 

سود کاستیک پرک جزو محصولات صادراتی کشور می باشد که به صورت عمده و بسته بندی های بزرگ و متنوع از لحاظ حجم و کیفیت کاربرد به بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود و قیمت آن نسبت به دیگر حلال های صنعتی بسیار مناسب تر بوده و کاربرد بیشتری نسبت به آن ها دارد زیرا از سود پرک کاستیک در بیشتر صنایع استفاده می شود و خود سازنده بخشی از حلال های موجود در بازار می باشد. 

ساخت سود کاستیک پرک در کشور بستگی به میزان خرید و استفاده کارخانجات و صنایع مختلف در ایران دارد، سود کاستیک پرک محصولی است که در کشور های همسایه هم از آن استفاده می کنند و ایران تامین کننده سود کاستیک پرک آسیا می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما