فروش سود پرک بسته بندی اشتهارد

سود پرک اشتهارد گونه از محصولات شیمیایی پر کاربرد می باشد که صنایع بسیار زیادی را وابسته خود نموده است. فروش سود پرک اشتهارد به صورت بسته بندی شده و یا به صورت فله ای دارای طرفداران بسیار زیادی است زیرا قیمت فروش مناسبی به خود می گیرد و می تواند به عنوان محصول جانبی و فرعی برای تهیه اکثر محصولات شیمیایی دیگر مورد توجه قرار گیرد.

فروش سود پرک بسته بندی اشتهارد

بررسی کاربرد های مختلف سود پرک

بررسی کاربرد های مختلف سود پرک اگر به بررسی کاربرد های مختلف سود پرک بپردازیم، باید بگوییم این محصول جزو پرکاربرد ترین محصولات شیمیایی است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود.

از مهمترین صنایع کاربردی سود پرک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع تولید کاغذ
  • صنایع نساجی
  • صنایع سرامیک و کاشی سازی
  • صنایع تولید محصولات غذایی و دارویی
  • صنایع تولید فلزات روی و آلومینیوم و صنایع تولید تجهیزات نظامی

سود پرک بر اساس درجه خلوص متفاوتی که دارد در نمونه های مختلف در این صنایع مورد استفاده قرار می ‌گیرد . از ویژگی ها و مشخصات ظاهری سود پرک می توان به این موضوع اشاره کرد که این محصول معمولاً به صورت مایع، جامد، گرانولی یا پودری وارد بازار می شود که در هر یک از این شرایط شکل ظاهری و درصد خلوص متفاوتی به خود اختصاص می‌ دهد.  به عنوان مثال سود پرک گرانولی در بازار موجود است که محصولی مانند برف است و درصد خلوص بسیار بالایی به خود اختصاص داده است و در مقابل آن سود پودری ارائه می ‌شود که کاملاً میکرونیزه شده است و به رنگ سفید قابل استفاده می باشد. علاوه بر این این محصول در گرید های خوراکی، صنعتی و آزمایشگاهی تولید می گردد.

شرکت تولید سود کاستیک پرک در اشتهارد

شرکت تولید سود کاستیک پرک در اشتهارد تولید سود پرک در ایران توسط واحد های بسیار زیادی صورت می پذیرد زیرا همان طور که اشاره کردیم این محصول جزو گونه ‌های شیمیایی پرکاربرد است که بسیاری از صنایع بدون آن نمی توانند به تولید محصولات مختلف بپردازند.

شرکت سود پرک اشتهارد به عنوان بزرگ ترین تولید کننده این محصول آن را در بسته بندی های متفاوت به بازار ارائه می ‌دهد.  سود پرک تولید شده در شرکت های بازرگانی اشتهارد با نام سود کاستیک پرک نیز شناخته شده است که جزئی از نمونه ‌های سود پرک است و همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم سود پرک از نظر شکل ظاهری و خواص شیمیایی در گونه ‌های متفاوتی تولید می ‌شود.  سود پرک ماستیک هم جزئی از گونه های سود پرک تولید شده در واحد های مختلف می باشد که دارای کاربرد های گسترده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما