فروش سود جامد پرک در مشهد

سود پرک جامد ماده ای سفید رنگ و تکه تکه است که به عنوان ماده اولیه مورد نیاز صنایع تولیدی هم در داخل و هم در خارج از کشور مورد استفاده قرار می گیرد.سود جامد پرک از سدیم اکسید در پالایشگاه ها به دست می آید.یکی از شرکت های صنعتی که اقدام به تولید سود جامد پرک می نماید شرکت سود پرک مشهد است که انحصارا سود پرک تولید می کند.

فروش سود جامد پرک در مشهد

از کاربرد سود پرک بیشتر بدانید

از کاربرد سود پرک بیشتر بدانید سود پرک یکی از نامهای رایج هیدروکسید سدیم (NaOH) است. نام مشترک آن از هویت شیمیایی آن به عنوان یک هیدرات سدیم نشات گرفته و به دلیل اینکه آب سوز آور یا خورنده است. به شکل خالص ، سود پرک کاستیک یک جامد مومی و سفید است. به راحتی آب را جذب می کند و محلول های آبی را تشکیل می دهد. 

سود جامد پرک خالص برای تهیه شمع به فروش می رسد.

از سود جامد پرک برای تولید صابون نیز استفاده می شود.

سود پرک را می توان در کنار کلر برای گند زدایی استفاده نمود.

برای استفاده از سود پرک باید بسیار محتاطانه عمل کرد زیرا اگر از ان به درستی استفاده نشود ممکن است زیان های بی شماری را برای جامعه ایجاد کند.

در هنگام استفاده از سود جامد پرک مراقب باشید و هنگام دست زدن به مایع از دستکش استفاده کنید.

لازم به ذکر است که باید پروژه های بر مبنای سود پرک فقط در فضای بیرون یا در فضایی با تهویه مناسب انجام شوند.

برای بازی و سرگرمی و ایجاد گازهای رنگی و لذت بردن در منزل به هیچ عنوان نباید از سود پرک استفاده شود.

تامین کننده سود پرک کاستیک در مشهد

تامین کننده سود پرک کاستیک در مشهد عرضه سود پرک می تواند تحت تاثیر بازارهای مشتقات کلر قرار داشته باشد زیرا تقریباً همه سود های جامد پرک با کلر با الکترولیز محلول کلرید سدیم تولید می شود 

سود پرک در چندین کارخانه تولید محصولات صنعتی و شیمیایی به نام کشور تولید می شود.تولید کننده واقع در مشهد هم تامین کننده سود پرک برای خریداران است و این محصول با رعایت قوانین در اختیار مصرفه کننده قرار می دهد.

توجه داشته باشید ، هنگام خرید سود پرک کاستیک، ممکن است لازم باشد تا تعهدنامه ای را امضا کنید و متعهد شوید  که از این محصول برای فعالیت های غیرقانونی استفاده نمی کنید.البته برخی شرکت ها هم ممکن است این تعهد نامه را از شما دریافت نکنند اما با توجه به اطلاعاتی که از شما در سیستم ثبت قرارداد ثبت می شود ممکن است در صورتی که هرگونه فعالیت مشکوکی از شما سر بزند قابل پیگیری خواهد بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما