فروش استثنایی سدیم هیدروکسید 0.1 نرمال

فروش استثنایی سدیم هیدروکسید 0.1 نرمال مژده ای می باشد به شما مشتریان عزیز به هر میزان که احتیاج دارید می توانید این محصول را سفارش دهید از بابت قیمت سدیم هیدروکسید نیز نگران نباشید زیرا از قیمت مناسبی برخوردار است و شما با صرف کمترین هزینه می توانید آن را خریداری کنید.

فروش استثنایی سدیم هیدروکسید 0.1 نرمال

مشخصات انواع سدیم هیدروکسید

مشخصات انواع سدیم هیدروکسید انواع سدیم هیدروکسید چه مشخصاتی دارد؟ این ماده یک ترکیب یونی می باشد و اینکه جامد و سفید رنگ می باشد سدیم هیدروکسید در آب انحلال پذیر است این محصول به راحتی رطوبت و کربن دی اکسید موجود در هوا را جذب می کند.

این محصول در صنعت شیمیایی بسیار استفاده می شود و اینکه کاربرد بالایی دارد در تولید رنگ، صابون، آلومینیوم، مواد پتروشیمی، مواد شوینده استفاده می شود این محصول بازار مصرف بسیار بالایی دارد و به دلیل کاربردی بودن در بیشتر کارخانه ها از آن استفاده می شود.

کاربرد های سدیم هیدروکسید:

  1. صنایع رنگرزی
  2. تولید کارتن
  3. تولید کاغذ
  4. چربی گیر ها
  5. در صنعت نفت و گاز

در صنعت پلیمر نیز از این محصول بسیار استفاده می کنند هیدروکسید یک ترکیب بی نظیر و غیر معدنی است به عنوان یک پایه فلزی محسوب می شود و در صنعت شیمیایی از آن استفاده می شود.

از سدیم هیدروکسید در صنعت داروسازی استفاده می کنند از این ترکیب در تولید داروهایی نظیر آسپیرین، و ضد انعقادی و جلوگیری از لخته شدن خون و کاهش کلسترول کمک می کند در تولید سلول های سوخت مثل باتری ها از آن استفاده می کنند.

برای تولید رنگ و شیشه و در صنعت نساجی بسیار استفاده می کنند برای تولید سرامیک نیز از آن استفاده می کنند در صنعت رنگرزی برای متعادل شدن غلظت رنگ از آن استفاده می کنند.

راهنمای تهیه سدیم هیدروکسید 0.1 نرمال

راهنمای تهیه سدیم هیدروکسید 0.1 نرمال سدیم هیدروکسید 0.1 نرما را چگونه تهیه کنیم؟برای خرید و تهیه این محصول تنها کافیست آن را با یک کلیک سفارش دهید و با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید اگر می خواهید از لحاظ اقتصادی هزینه ارزان تری پرداخت کنید بهتر است حتما آن را به صورت عمده سفارش دهید.

میزان صادرات سدیم هیدروکسید 0.1 نرمال انبوه و بسیار زیاد است و هر ساله به خاورمیانه و کشور های همسایه صادر می شود برای خرید این محصول ویژه همین حالا می توانید با یک کلیک آن را سفارش دهید و با قیمتی استثنایی خریداری کنید.

سود پرک 98% را به صورت کلی با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنید هم از کیفیت بسیار بالای آن بهره مند شوید و هم از لحاظ اقتصادی هزینه ارزان تری پرداخت کنید از بابت کیفیت آن نیز اطمینان داشته باشید از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما