فروشگاه کلی سود پرک 98 درصد

سود پرک یا همان سدیم هیدروکسید یک نوع ماده ی جامد سفید رنگ است که در سراسر کشور تولید می شود. تولید کنندگان این محصول در سراسر کشور با استفاده از تکنولوژی روز بهترین نوع آن را تولید کرده و برای فروش به سراسر کشور ارسال می کنند. در این فروشگاه ها می توان سود پرک 98 درصد را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمود.

فروشگاه کلی سود پرک 98 درصد

مزایای استفاده از سود پرک 98 درصد

مزایای استفاده از سود پرک 98 درصد سود پرک ۹۸ درصد نسبت به بقیه سودهای پرک استفاده بیشتری دارد، این محصول به دلیل مزایای بسیاری که دارد توانسته طرفداران زیادی داشته باشد، ما در این جا می خواهیم به صورت مختصر و مفید به مزایای استفاده از سود پرک ۹۸ درصد اشاره کنیم.

  • اولین و مهم ترین مورد استفاده از این محصول در تولید کاغذ و کارتون می باشد، از سود پرک یک مایع سفید رنگ تولید می شود که برای تغییر رنگ چوب از قهوه ای به سفید استفاده می شود.
  • برای تولید آلومینیوم استفاده می شود به این صورت که اکسید آلومینیوم بعد از استخراج از معدن به کمک سدیم هیدروکسید به سنگ بوکسیت تبدیل شده و با آن آلومینیوم می سازند.
  • برای تولید صابون مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای بالا بردن ph آب های لوله کشی استفاده می شود.
  • در تولید سیمان، دوغاب، صنایع نساجی، صنایع نفت و گاز و صنعت های مختلف دیگر می توان از این ماده ی سفید رنگ استفاده نمود.

قابل ذکر است که این ماده خاصیت قلیایی دارد، با مراجعه حضوری و اینترنتی به فروشگاه سود پرک می توان این محصول را با قیمت عالی و کیفیت مناسب خریداری نمود، همچنین در این مراکز و فروشگاه ها می توان قیمت این محصولات را به دست آورد.

فروشنده برتر سود پرک 98 درصد

فروشنده برتر سود پرک 98 درصد فروشنده سود پرک  98 درصد برای این که بتواند محصولات خود را به فروش برساند و به یک فروشنده برتر در سراسر کشور تولید شود، بهتر است که تمام موارد ارائه در زیر را کامل انجام دهد. مانند:

  • با مشتری با ادب و احترام کامل برخورد کند و به تمام سوالات آن ها پاسخ دهد.
  • از دادن محصول بی کیفیت به جای محصول اصل خودداری کند.
  • سود پرک را با قیمت بسیار مناسب و بدون هیچ افزایش قیمتی در اختیار مشتری قرار دهد.
  • همچنین بهتر است که بعضی مواقع تخفیفاتی را روی محصول خود قرار دهد تا باعث جذب بیشتر مشتری شود.

برای این که بتوان سود پرک با کیفیت و ارزان را خریداری نمود بهتر است که به صورت عمده و مستقیم اقدام نمود، در این روش خریدار می تواند حجم زیادی از محصولات را با حذف واسطه ها با قیمت کم تری خریداری نماید و در زمان نیز صرفه جویی کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما