فروشگاه سود پرک گرانول در خراسان

سود پرک خراسان یکی از مهمترین ذخایر خوراک شیمیایی است، با کل تولید سالانه 106 تن.  در تولید آلومینیوم، در صنعت کاغذ، در صنایع فرآوری مواد غذایی، در تولید مواد شوینده و غیره استفاده می شود. سود سوز آور یک محصول مشترک در تولید کلر است که 97٪ از آن را می گیرد. این ماده مهم ماده ی اولیه ی بیشتر صنایع است که از آن بسیار استفاده می شود. ما برای شما مرکزی با بیشترین درصد خلوص سود پرک گرانول را سراغ داریم با ما همراه باشید. 

فروشگاه سود پرک گرانول در خراسان

دانستنی های جالب درباره سود پرک

دانستنی های جالب درباره سود پرک سود سوزانی (هیدروکسید سدیم) یک قلیایی همه کاره است و از جمله پرکاربرد ترین مواد در صنایع مختلف محسوب می شود. کاربردهای آن شامل تصفیه آب، مواد غذایی، پارچه، فرآوری فلز، معدن، ساخت شیشه و موارد دیگر است. حدود سه چهارم تقاضای مصرف نهایی رشد تولید ناخالص داخلی را دنبال می کند. 

از دیگر کاربردها می توان به صابون سازی یا تبدیل روغن های چربی، طعم و گیاهان در تولید صابون و در ساخت مواد ضدعفونی کننده مواد شوینده اشاره کرد. این ماده در صنایع نفت و گاز طبیعی برای از بین بردن مواد اسیدی از هیدروکربن ها و گازهای خارج از کشور استفاده می شود. در بخش نساجی از آن در فرآوری شیمیایی پنبه و از بین رفتن الیاف مصنوعی استفاده می شود.

هیدروکسید سدیم یک جامد بی بو کریستالی سفید است که رطوبت هوا را جذب می کند. این ماده تولیدی است. هنگامی که در آب حل می شود یا با اسید خنثی می شود، گرمای قابل توجهی را آزاد می کند، که ممکن است برای اشتعال مواد قابل احتراق کافی باشد. هیدروکسید سدیم بسیار خورنده است. به طور کلی به عنوان یک محلول جامد یا 50٪ استفاده می شود. نام های رایج دیگر شامل سودا است.

هیدروکسید سدیم برای تولید صابون، ریون، کاغذ، مواد منفجره، مواد رنگ کننده و فرآورده های نفتی استفاده می شود. همچنین در پردازش پارچه های نخی، شستشو و سفید کننده، تمیز کردن و پردازش فلزات، روکش اکسید، آبکاری و استخراج الکترولیتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده معمولاً در مواد پاک کننده تجاری و فرها وجود دارد.

مرکز فروش سود پرک بسته بندی در خراسان

مرکز فروش سود پرک بسته بندی در خراسان  مرکز فروش سود پرک  بسته بندی در خراسان در نظر دارد محصولات خود را که در سطح کیفیت جهانی با بالاترین استاندارد هستند را به شکل های مختلف به مصرف کنندگان این ماده ی شیمیایی عرضه کند. این محصول به شکل های مختلف با با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار گرفته است. خرید در این مجموعه به صورت غیر حضوری و با تماس تلفنی و ثبت سفارش در سایت امکان پذیر است برای این کار هر چه سریعتر در سایت اقدام کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما