فروشنده معتبر سود پرک به صورت کیلویی

سود پرک، ماده شیمیایی پر کاربرد صنعتی است. سود پرک در صنعت، در حجم های بالا و به صورت تناژ خرید و فروش می شود. در برخی موارد سود پرک‌ در حجم کمتر و به صورت کیلویی نیز عرضه می شود. سود پرک کیلویی برای انجام‌ تحقیقات و استفاده در آزمایشگاه ها استفاده می شود. این مرکز اینترنتی، فروشنده معتبر سود پرک به صورت کیلویی است که انواع این محصول با درصد خلوص مختلف را به خریداران عرضه می کند.

فروشنده معتبر سود پرک به صورت کیلویی

بررسی دقیق کاربردهای سود پرک

بررسی دقیق کاربردهای سود پرک سود پرک با نام علمی سدیم هیدروکساید، ماده ای سفید رنگ و پولکی شکل است که بویی ندارد. این ماده قلیایی بوده و بالاترین میزان PH را در طبیعت دارد. سود پرک خواص شیمیایی منحصر به فردی دارد که باعث مصرف گسترده آن در صنایع مختلف شده است. سود پرک به صورت مایع در صنعت استفاده می شود. سدیم هیدروکساید، در ابتدا به شکل مایع است که با توجه به هزینه بالای نگهداری و حمل و نقل آن، به صورت جامد در می آید و به شکل های پرک شده، گرانول و پودر شده در کیسه های لمینتی چند جداره حمل می شود.

سود پرک به شدت حلال در آب است و در هنگام مصرف به شکل مایع استفاده می شود. از دیگر ویژگی های این ماده، واکنش پذیری بالای آن با هواست. چنانچه این ماده در معرض هوا باشد، به سرعت با دی اکسید کربن وارد واکنش شده و کلوخه می شود که تاثیری منفی در کیفیت سود پرک دارد. همچنین سدیم هیدروکساید در هر شکلی، خاصیت خورندگی بالایی دارد. از این رو باید هنگام استفاده از پوشش حفاظتی استفاده شود.

درصد خلوص سود پرک، عامل اصلی تعیین کیفیت این محصول است. سود پرک با درصد خلوص متفاوت، برای کاربرد های متفاوت تولید می شود. هرچه درصد خلوص بالاتر باشد، بالطبع اثر قلیایی افرایش یافته، کیفیت افرایش می یابد. خلوص سود پرک به روش تولید سدیم هیدروکساید مایع و خلوص آن وابسته است. سود پرک درجه یک با خلوص ۹۹/۹ درصدر در کشور ما نیز تولید می شود.

سود از کاربرد های سود پرک در صنایع مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در صنایع غذایی از سود پرک برای قوام دهی مواد غذایی مختلف، رنگ و گاز انواع نوشیدنی ها، طعم دهنده، تنظیم PH مواد غذایی و … استفاده می‌کنند.
  2. در نساجی از سود پرک جهت سفید کردن، شفاف کردن و حذف پرز و قارچ ها استفاده می شود.
  3. سود پرک ضدعفونی کننده است و در محصولات شوینده و بهداشتی نیز از آن بهره می گیرند.
  4. در داروسازی و پزشکی از سود پرک در تهیه انواع داروهای مسکن و داروهای انعقاد خون، تهیه کلر، آب ژاول، لنز طبی و … استفاده می شود.
  5. در سیستم آبرسانی و فاضلاب، از سود پرک‌جهت تنظیم PH آب، پیشگیری از خوردگی لوله ها، پیشگیری از حل شدن فلزات سنگین در آب و … بهره می برند.
  6. و …

بهترین عرضه کنندگان سود پرک کیلویی

بهترین عرضه کنندگان سود پرک کیلویی سود سوز آور مرغوب در کیسه های ۲۵ یا ۵۰ کیلویی و یا در جامبوبگ های نیم تنی خرید و فروش می شود. سود پرک با خاصیت قلیایی بسیا بالا،در مقایسه با سایر مواد شیمیایی بازی، از قیمت به صرفه تری برخوردار است و همین انر سبب استفاده گسترده آن شده است. این مرکز اینترنتی جزو بهترین عرضه کنندگان سود پرک‌کیلویی است که این محصول را به صورت عمده و یا جزیی و کیلویی به خریداران عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما