فروشنده عمده سود پرک بندر امام

مجموعه ی ما به عنوان تامین کننده سود  پرک بندر امام به صورت تخصصی و با سال ها تجربه در زمینه تهیه و تولید فرآورده های مصنوعی و شیمیایی این بار به عرضه مستقیم این ترکیب شیمیایی فوق العاده پر کاربرد در صنعت اقدام نموده است.

فروشنده عمده سود پرک بندر امام

موارد کاربرد سود پرک کاستیک

موارد کاربرد سود پرک کاستیک سود پرک که نام اصلی آن سدیم هیدروکسید است با نام های مختلف دیگری از جمله کاستیک سودا یا سود سوز آور نیز شناخته می شود.

این ترکیب قلیایی در زندگی روزمره بسیار پر کاربرد است. 

سود پرک که با ترکیب شیمیایی NaOH نشان داده می شود، در دمای اتاق یک جامد کریستالی سفید رنگ بوده که فاقد بو است و رطوبت هوا را جذب می کند.

هنگامی که در آب حل می شود یا با اسید خنثی می شود مقداری گرما آزاد می کند به طوری که این گرما برای اشتعال مواد قابل احتراق کافی است.

سود جامد پرک یکی از اجزای ضروری در تولید صابون و بسیاری از شوینده ها می باشد که به همین سبب این ماده در صنایع شوینده بسیار پرکاربرد است. 

محلول سود پرک نیز یک مایع بی رنگ است که بسیار متراکم تر از آب بوده و در صورت تماس با آن ممکن است باعث سوزش و التهاب در چشم ها، غشای مخاطی و پوست شود.

همچنین محلول سدیم هیدروکسید برای فلزات خوردنده محسوب می شود.

از آن برای پاکیزه کردن و خلاص شدن از دست آلودگی ها و مواد شیمیایی موجود روی سطح سبزی ها و میوه ها استفاده می شود.

این ماده شیمیایی در صنایع مواد غذایی هم وارد شده و علاوه بر ساخت مواد نگهدارنده به وسیله ی آن، در فرآوری شکلات و کاکائو، تهیه رنگ کارامل، ضخیم شدن بستنی و فرآوری تولید نوشابه کاربرد دارد.

همچنین برای نرم تر شدن زیتون می توان آن را در محلول آب و سدیم هیدروکسید خیس کرد.

از سود پرک برای ساخت کاغذ، پالایش روغن، تصفیه آب، فرآوری فلزات از جمله آلومینیوم و شکستگی هیدرولیک استفاده کرد.

از آن برای تولید پارچه و بسته بندی های پلاستیکی نیز استفاده می شود.

همینطور سود پرک برای تولید مواد منفجره، روکش اکسید، آبکاری، فرآورده های نفتی و استخراج الکترولیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تامین کننده سود جامد پرک بندر امام

تامین کننده سود جامد پرک بندر امام با توجه به کاربرد های گسترده سود پرک بازار جهانی تقاضای زیادی برای تولید و مصرف این ماده دارد که این موضوع روی صادرات، واردات و قیمت نهایی این ترکیب تاثیر به سزایی می گذارد. 

از این رو تهیه سود پرک با قیمت مناسب و کیفیت اصلی و خالص تا حدودی دشوار گشته است. 

اما مجموعه ما با درک این شرایط، موقعیتی را فراهم نموده است که شما عزیزان بتوانید با خیال راحت دست به سفارش و خرید عمده این محصول بنمایید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و هماهنگی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا در اصرع وقت به فرمایشات شما رسیدگی نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما