فروشنده سود کاستیک پرک در اراک

سود پرک اراک با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا، مطابق با نیاز مصرف کنندگان با درصد خلوص متفاوت تولید می شود. سود پرک کاستیک، ماده ای کاربردی و اساسی در صنایع تولیدی مختلف است که مرغوب ترین نوع آن دارای خلوص ۹۹/۹ درصد است. 

این سایت یکی از فروشندگان معتبر سود پرک اراک است که به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت، انواع سود پرک با خلوص متفاوت را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروشنده سود کاستیک پرک در اراک

مواد تشکیل دهنده سود پرک

مواد تشکیل دهنده سود پرک

سود پرک‌ یا هیدروکسید سدیم ماده ای قلیایی با بالاترین میزان PH را در طبیعت است. در حالت طبیعی سود پرک، به صورت جامد و سفید رنگ است. سود پرک در کنار سود گرانول و سود جامد پودری یکی از اشکال سود جامد است که دارای خواص و ویژگی های مشابهی هستند. سود پرک یا کاستیک سودا با نام علمی هیدروکسید سدیم (NaOH) از ترکیب یون منفی سدیم با یون های مثبت هیدروکسید تشکیل شده است.

برای تولید سود پرک، از سود سوزآور مایع استفاده می شود. روش الکترولیز، روش غالب در تولید سدیم هیدروکساید است؛ در این روش از الکترولیز محلول های نمکی (سدیم کلرید)، هیدروکسید سدیم و محصولات دیگری به دست می آید. روش های معمول الکترولیز، استفاده از پیل جیوه، پیل دیافراگمی و پیل غشایی است.  در این روش ها با جریان الکتریسیته، سدیم از کلرید سدیم جدا و با آب ترکیب شده و هیدروکسید سدیم به دست می آید.

گاز کلر یکی از دستاورد های دیگر این فرآیند است. روش الکترولیز با استفاده از پیل جیوه، علاوه بر تولید سود پرک، جیوه نیز تولید می کند که سبب آسیب به محیط زیست می شود؛ از این رو کشور های پیشرفته کمتر از این روش استفاده می کنند. استفاده از پیل های غشایی پیشرفته ترین و درعین حال گران ترین روش تولید سود است. محصولی که با الکترولیز آب نمک به دست می آید، سدیم هیدروکساید مایع است که برای تبدیل به سود پرک به دستگاه فلیکر (پرک کننده) منتقل می شود تا به صورت پرک در آید.

سود پرک تولید شده متناسب با کاربرد آن و روش تغلیظ و تبخیر سود مایع دارای درصد خلوص متفاوت است. حداکثر خلوص سود مایع ۵۰ درصد است که پس از فرآوری، سود جامدی با حداکثر خلوص ۹۹/۹ درصد تولید می کند. 

تولید کننده سود پرک 98 درصد در اراک

تولید کننده سود پرک 98 درصد در اراک

اراک یکی از قطب های صنعتی کشور است. تولید کننده سود پرک در اراک، با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته، انواع سود پرک را برای صنایع مختلف تولید می کند. این محصول از با کیفیت ترین سود های مایع به دست می آید. بخشی از این محصولات جهت استفاده در داخل کشور بسته بندی می‌شوند. سود پرک 98 درصد که جزو مرغوب ترین محصولات تولید شده است، علاوه بر مصرف داخلی، جهت صادرات نیز در نظر گرفته می شود‌. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما