فروشنده سود کاستیک پتروشیمی اروند

فروشندگان سود کاستیک پتروشیمی اروند، محصولاتی مرغوب و متناسب با صنایع مختلف به صورت عمده ارائه می‌کنند. سود کاستیک یک ماده اولیه اساسی در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی است. سود کاستیک در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در این مقاله به کاربرد آن می‌پردازیم. برای کسب اطلاعت بیشتر درباره این محصول این مطلب را از دست ندهید. فروشنده سود کاستیک پتروشیمی اروند

کاربرد سود کاستیک در پالایشگاه

کاربرد سود کاستیک در پالایشگاه سود کاستیک مادهای است همه کار صنایع تولیدی مختلف مثل: تولید کاغذ، صابون، فرآورده نفتی و مواد شیمیایی. 

یکی از بزرگترین مصرف کنندگان سود کاستیک، صنعت خمیر و کاغذ است که از آن در فرآیندهای خمیر و سفید کننده، تزریق کاغذهای زباله و تصفیه آب استفاده می‌شود. رشد جهانی محدود به سطح تولید ناخالص داخلی است. سود کاستیک در ساخت آلومینیوم استفاده می‌شود.

تولید آلومینا از بوکسیت یکی از کاربردهای اصلی استفاده سود کاستیک است. تقاضا سریعتر از میزان تولید ناخالص داخلی ناشی از رشد استفاده از آلومینیوم در حال رشد است. در حالی که مصرف  سود کاستیک در پالایش آلومینا 11 درصد از تقاضای جهانی را تشکیل می دهد، این مصرف بیش از نیمی از سود کاستیک در تجارت جهانی را مصرف می‌کند.

این ماده به عنوان واسطه و یک ماده واکنش دهنده در فرآیندهای تولیدکننده حلال، پلاستیک، الیاف مصنوعی، سفید کننده، چسب، پوشش‌ها، علف کش‌ها، رنگها، جوهرها و داروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای خنثی کردن جریان های زباله اسیدی و شستشوی اجزای اسیدی گازهای خارج از آن نیز استفاده می‌شود.

در صنعت پالایش نفت، از محلول های سود کاستیک (یعنی NaOH) به طور مرتب برای از بین بردن H2S و ترکیبات گوگردی آلی از جریان های هیدروکربن استفاده می‌شود.

تامین کننده سود کاستیک مایع

تامین کننده سود کاستیک مایع از دیگر کاربردها می‌توان به صابون سازی یا تبدیل روغنهای چربی، و در ساخت سورفاکتانت برای مواد شوینده اشاره کرد. این ماده در صنایع نفت و گاز طبیعی برای از بین بردن مواد اسیدی از هیدروکربن‌ها استفاده می‌شود. در بخش نساجی از آن در فرآوری شیمیایی پنبه و از بین رفتن الیاف مصنوعی استفاده می‌شود.

به گفته مشاور CMAI مستقر در آمریكا، تقاضای جهانی برای سود کاستیک در سال 2008 59 میلیون تن بوده است. پالپ و کاغذ بزرگترین مصرف کننده (14٪) و پس از آن مواد شیمیایی معدنی (13٪)، مواد شیمیایی آلی (12٪) و آلومینا (11٪) بودند. 

خریداران عمده سود کاستیک می‌توانند با تامین کننده سود کاستیک مایع و یا دیگر انواع آن، ارتیاط برقرار کرده و این محصول را به صورت عمده سفارش دهند. در این سایت نیز شما می‌توانید این محصول را به صورت عمده سفارش دهید. بدین منظور کافی است با مدیر فروش تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما