فروشنده سود پرک گرانول 98 درصد

سود پرک گرانول ۹۸ درصد یکی از بهترین مواد شیمیایی به حساب می‌آید که استفاده از آن در صنایع بهداشتی، نساجی، صنایع تولید مواد سفید کننده، تصفیه فاضلاب شهری؛ تولید آلومینیوم و چندین و چند مورد دیگر کاربرد دارد. این محصولات به دو صورت سود جامد پرک و سود مایع در سراسر دنیا عرضه می‌شود. این سایت یکی از فروشندگان اینترنتی این مواد به حساب می‌آید. اگر به دنبال خرید تضمینی سود پرک هستید می‌توانید از طریق همین فروشگاه اقدام کنید. 

فروشنده سود پرک گرانول 98 درصد

سود کاستیک گرانول چیست؟

سود کاستیک گرانول چیست؟ سود کاستیک گرانول یک ماده صنعتی شیمیایی است یکی از چهار مورد مشتقات سدیم هیدروکسید به حساب می‌آید. سود کاستیک گرانول از نظر خلوص دارای خلوص بسیار بالایی است و دارای خلوصی در حدود نود و نه و نیم درصد تا نود و نه و هفت دهم درصد می‌باشد. فرآیند تولید این ماده به این شکل است که این ماده طبیعی را با استفاده از فرآیند آبگیری از سود پرک جامد تولید می‌کنند. 

از لحاظ ویژگی‌های ظاهری سود گرانول بدون هیچ بوی خاصی است و همچنین قابلیت شعله ور شدن و انفجار ندارد. از نظر شکل نیز یک جامد سفید رنگ است که به گلوله‌های برف شباهت فراوانی دارد. استفاده از این ماده در صنعت دارو سازی برای تولید دارو رونق خوبی دارد و از طرفی در صنعت نساجی برای تولید جدیدترین پارچه‌ها نیز از آن استفاده زیادی می‌شود.

علاوه بر این، استفاده از این ماده با درصد خلوص کمتر در تولید انواع مواد شوینده همانند صابون، شامپو، خمیر دندان و دیگر انواع پاک کننده‌ها مدت‌هاست که مرسوم است.

در مورد فرآیند تولید این محصولات هم باید بگوییم که تولید سود گرانول نسبت به سود پرک نیازمند زمان و انرژی و تجهیزات کمتری می‌باشد که همین موضوع یکی از مهمترین مزایای این ماده به شمار می‌آید. 

شرکت تولید سود جامد پرک شده

شرکت تولید سود جامد پرک شده در مورد فرآیند تولید سود پرک جامد باید بگوییم که این فرآیند به دلیل اینکه نیازمند خشک کردن سود کاستیک مایع می‌باشد نیازمند یکسری تجهیزات و لوازم پیشرفته و فرآیند و پروسه بسیار خاصی است.

از طرفی درصد خلوص بسیار بالای این محصولات نیز یکی دیگر از نکاتی است که در فرآیند تولید سود پرک جامد شده باید در نظر گرفته شود که در نهایت همین موضوعات سبب شده که هنوز شرکتی در داخل کشور ما در زمینه تولید سود پرک جامد قدم برنداشته باشد. 

تا به این لحظه سود پرک جامد موجود در کشور وارداتی است و شرکت سود پرک جامد این محصولات را از کشورهای مختلفی از جمله ژاپن، روسیه، چین و … به داخل کشور وارد می‌کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما