فروشنده سود پرک کاستیک ابکاری

سود پرک ابکاری از جمله مواد شیمیایی سودمندی است که دارای مزایای فراوانی بوده و در صنایع مختلف به عنوان مواد اولیه بکار می رود و به دلیل خواص بالایی که دارد به وفور مورد خرید و فروش قرار می گیرد، فروشنده آن نیز توانسته با ارائه بهترین نمونه ها رضایتمندی مشتریان را به خود جلب کند.

فروشنده سود پرک کاستیک ابکاری

آنالیز سود پرک 98 درصد

آنالیز سود پرک 98 درصد آنالیز سود پرک، 98 درصد می باشد که دارای رنگ سفید و پرک است که خنثی کننده محیط های اسیدی و تنظیم کننده پی اچ و چربی بر قوی می باشد، به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، این ماده با نام های سدیم هیدروکسید، سدیم کاستیک، سود سوز آور، سود جامد و سود کاستیک شناخته می شود.

سود پرک از سود مایع ۵۰ درصد به روش ممبران و با تبخیر آب موجود در آن با خلوص ۹۹ درصد تولید می شود که کاربرد آن در صنایع تولید قند و شکر، تصفیه روغن، نوشابه سازی، شستشوی سبزیجات و میوه ها، تولید کارامل و کاکائو، تولید شکلات، تصفیه آب، شیرین کردن زیتون، کنسرو سازی، صنعت شیر و … می باشد.

سود پرک در صنایع چسب، آزمایشگاه ها، ابریشم، نفت، گاز، پتروشیمی، چرم و نساجی، فلزات و آبکاری، جرم گیر، چربی گیر، کارتن سازی، کاغذسازی، احیا لاستیک، صنایع چسب، ضد عفونی کننده، تولید شوینده و صابون، داروسازی، صنایع کاشی و سرامیک، آرایشی و بهداشتی، خنثی سازی اسید، باتری سازی، الکل سازی و … بکار می رود.

خرده فروشی سود پرک سفید آبکاری

خرده فروشی سود پرک سفید آبکاری خرده فروش سود پرک سفید آبکاری این محصول را در بهترین کیفیت ارائه می کند، این سود عرضه شده نیز دارای رنگ سفید بلوری و شفاف است و ماده ای غیر فرار و جامد بی بو می باشد که جاذب رطوبت هوا بوده و از خاصیت خورندگی برخوردار می باشد همچنین در زمان مخلوط شدن با اسید و آب تولید کننده گرمای زیادی خواهد بود و همین ویژگی سبب بکار گیری فراوان آن در صنایع مختلف شده است.

سود پرک به دلیل اینکه جاذب آب است به گونه ای بسته بندی می شود که عاری از درز و غیر قابل نفوذ باشد تا در حین نگهداری و حمل و نقل رطوبت به آن نفوذ نکند، این ماده در کیسه های لمینت شده سه لایه در اوزان ۲۵ کیلویی یا در سطل های فلزی با لایه پلاستیک یا پالت شیرینگ شده یا کیسه های جامبوبگ وارد بازار می شود.

سود پرک از مواد بسیار مهم در صنایع مختلف است که بسیار اصولی و طبق استانداردهای جهانی با درصد بالا تولید می شود که هر چه خلوص آن بالاتر باشد دارای کیفیت بهتر و گرانتر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما